اخبار داغ

واکنش دبیر مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی به مصادره‌ کارگاه کمپ ترک اعتیاد؛

آماده‌ حل اختلاف میان مرکز ماده16 و شرکای کارگاه هستیم

آماده‌ حل اختلاف میان مرکز ماده16 و شرکای کارگاه هستیم
استاد رحیمی با اشاره به اختلاف بانوی کارآفرین تبریز و مسئولین کمپ ماده16 اظهار داشت: منشاء این اختلافات به سال های 92 و 93 بازمی‌گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، مراکز ماده 16 که وابسته به ستاد مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور هستند، در زمینه آموزش معتادان برای کسب مهارت‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اقداماتی از جمله کارگاه‌های قالی‌بافی، نجاری و سایر مهارت‌های مورد نیاز در این مرکز به طور کامل آموزش داده و علاوه بر آن به منبع درآمدی برای خانواده‌های افراد مبتلا به اعتیاد به شمار می‌رود.

,

کارگاه قالی‌بافی یکی از این مراکز فعال است که با کمک افراد آسیب دیده اجتماعی در حال فعالیت است ولی اخیرا ستاد مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی مسئول این کارگاه را سلب مسئولیت کرده و پرونده در مراجع قضایی در حال پیگیری است.(اینجا بخوانید)

, (اینجا بخوانید),

استاد رحیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با اشاره به اختلاف بانوی کارآفرین تبریز و مسئولین کمپ ماده16 اظهار داشت: منشاء این اختلافات به سال های 92 و 93 بازمی‌گردد که مصادف با ورود آقای نصرتی به دبیرخانه شورای هماهنگی بود.

,

وی افزود: خانم آقایی که کارگاه قالی‌بافی را در مرکز ماده 16 دایر کرده بود، بعد از مدتی به علت برخی شرایط کاری، با مسئولین وقت مرکز به اختلافاتی برخورد کرده بودند. بنابراین شکایت ایشان مربوط به همان زمان یاد شده می‌باشد.

,

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: به علت مشکلات مالی که با شرکا داشتند، برخی از وسایل کارگاه قالبی‌بافی در قبال بدهی‌های این خانم، به فروش رسیده است. بنابراین این موضوع هیچ ارتباطی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ندارد.

,

استادرحیمی افزود: سعی بر این است که این مسئله به صورت دوستانه و توافقی حل و فصل شود ولی ایشان موضوع را از طریق شکایت قضایی پیگیر هستند. میتوان طی جلسه‌ای با مدیریت وقت مرکز، مشکلات را حل کرد وگرنه طولانی کردن این موضوع نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم که با دعوت از مدیران وقت مرکز و به صورت حضوری، مشکل پیش آمده را حل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه