اخبار داغ

رییس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان اردبیل :

طرح نظارتی ویژه واحد های کننده نوشت افزار در استان اردبیل ادامه دارد

طرح نظارتی ویژه واحد های کننده نوشت افزار در استان اردبیل ادامه دارد
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در بخش کالایی شامل انواع نوشت افزار، کیف و کفش به اجرا در آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،رامین صادقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به دلیل شرایط آب وهوایی مناسب ودارابودن جاذبه های طبیعی منحصر به فرد، این استان به عنوان قطب گردشگری در ایام تابستان پذیرای عده زیادی از گردشگران ومسافران هموطن است که در راستای ایجاد آرامش ورفاه برای مسافران وهمشهریان عزیزدر این ایام نظارت و بازرسی از واحدها واماکن ومراکز تفریحی ،اقامتی ،هتلها ورستورانها، مراکز سیاحتی فر هنگی وهنری ، پمپ بنزین ها وجایگاه توزیع سوخت در خلال جلسات برگزار شده با ادارات مرتبط برنامه ریزی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود:وبا همکاری وهماهنگی ادارت مربوطه ودر قالب اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی از مراکز مذکور به مرحله اجرا درآمد که در این زمینه ودر حین گشت مشترک با متخلفان طبق ضوابط ومقررات قانونی برخورد لازم اعمال ومراتب تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردیده است.

,

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان در ادامه با اعلام خبر اجرای مانور نظارتی ویژه بازگشایی مدارس گفت : باعنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی 99-98 تقاضا برای خرید لوازم التحریر،کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش یافته ،که در این راستا نظارت و بازرسی برقیمت،کیفیت ،نحوه تامین،توزیع و ارائه بموقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام "طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس "با هماهنگی دستگاه های مرتبط جهت جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحد های صنفی ،توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارشهای مردمی از مورخه دهم شهریور ماه آغار گردیده وتا دهم مهرماه به مدت یک ماه ادامه می یابد.

,

وصریح کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در بخش کالایی شامل انواع نوشت افزار، کیف و کفش به اجرا در آمده است.

,

صادقی افزود: از زمان آغاز این طرح تاکنون 3200 مورد بازرسی از واحد‌های عرضه کننده کتاب و لوازم التحریر صورت گرفته و 30 مورد بازرسی منجر به تشکیل پرونده شده که برای رسیدگی بیشتربه اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

,

وی با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات مربوط به درج نکردن قیمت و ارائه نکردن فاکتور است افزود: واحد‌های صنفی ملزم به نصب برچسب قیمت بر روی کالا‌های عرضه شده در واحد خود هستند ودر این راستا متصدیان واحدهای صنفی ملزم به رعایت قانون نظام صنفی هستند .

,

صادقی در پایان تصریح کرد : بر اساس تدابیر متخذه در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت های مردمی ، شهروندان می توانند هرگونه تخلف اقتصادی اعم ازگرانفروشی ، عدم درج قیمت ،

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه