اخبار داغ

در اقدامی عجیب انجام شد؛

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی داماد روحانی، از پیام برای ناشنوایان تا فاتحه برای شهریار!

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی داماد روحانی، از پیام برای ناشنوایان تا فاتحه برای شهریار!
صبح امروز سه شنبه در برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه سوم سیما مردم شاهد پخش آن بودند در اقدامی از کاندیداتوری داماد حسن روحانی رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، صدا و سیما در اقدامی عجیب از کاندیداتوری کامبیز مهدی زاده رونمایی کرد، ماجرا از این قرار است که در یک برنامه تلویزیونی صبحگاهی شبکه سوم سیما کلیپی از داماد حسن روحانی پخش شد که مجری خطاب به آن می گوید: "ایشان داماد محترم ریاست محترم جمهور و مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بود که از آن سمت کناره گیری کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
گویا قرار است کاندیدای مجلس شورای اسلامی هم بشود و تلاش های خود را نیز شروع کرده است که در اخبار دیده شود، در توئیتر فعال است و به شیوه خودش نیز هفته ناشنوایان را اینگونه تبریک می گوید؛ بخواهید که همگان صداقت و حق را بشنوند و عمل کنند، زبان اشاره حق همه ناشنوایان است! 
,
 
,
مجری ادامه می دهد، این پیام برای ناشنوایان عزیز گفته شده است درحالیکه تنها 10 درصد انتهای آن با ایما و اشاره گفته شده و ناشنوایان آن را متوجه می شوند البته اگر لب خوانی نکنند.
,
 
,
بالاخره فکر می کنیم هدف اصلی مهدی زاده این بوده است که مردم ببینید من برای ناشنوایان پیام فرستادم، ببینید من آدم چقدر به فکر همه ای هستم! البته یکبار دیگر هم مزار استاد شهریار رفته بود و فاتحه ای نثار کرده بود که به صورت اتفاقی در کانال های خبری منتشر شد.
,
 
,
رفتید فاتحه بخوانید! اینکه اقداماتی در این حد خبری می شود! جای تعجب دارد".
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه