اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

دستگاههای اجرایی از ظرفیت 11 هزار دانشجوی تربت حیدریه استفاده کنند

دستگاههای اجرایی از ظرفیت 11 هزار دانشجوی تربت حیدریه استفاده کنند
معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه تاکید کرد: وجود 11 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی ظرفیت گرانبهایی برای رشد و توسعه منطقه تربت حیدریه به شمار می رود و دستگاههای اجرایی برای پیشبرد اهداف خود از این ظرفیت استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه صبح امروز در جمع دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان تربت حیدریه با اشاره به فعالیت 8 مرکز دانشگاهی و تحصیل 11 هزار دانشجو در این شهرستان گفت: وجود 11 هزار دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی ظرفیت گرانبهایی برای رشد و توسعه منطقه تربت حیدریه به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تاکید کرد: وجود ۱۱هزار دانشجو در شهرستان تربت حیدریه به عنوان اتاق فکر توسعه، ظرفیت ارزشمندی در جهت حل بسیاری از مسائل و مشکلات است.

,

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمند و بی نظیر این شهرستان در حوزه های مختلف گفت: لازم است دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات پیش روی خود از ظرفیت های مراکز علمی به خصوص در بحث پژوهش های کاربردی و پایان نامه ها به نحو احسن استفاده کنند.

,

وی با بیان اینکه تربت حیدریه به یک قطب دانشجویی تبدیل شد، افزود: دستگاه های اجرایی و مسئولان، با مشارکت دانشگاه ها باید کاری کنند که تحقیقات علمی و پژوهش های دانشجویی برای پاسخگویی به مسائل جاری تدوین شود و کارایی لازم برای رفع مشکلات را داشته باشد.

,

در حال حاضر 8 مرکز دانشگاهی شامل؛ دانشگاه علوم پزشکی، عالی، آزاد اسلامی، پیام نور، علمی کاربردی، فنی مهندسی، سما و فرهنگیان با 11 هزار دانشجو و 250 استاد عضو هیئت علمی در شهرستان تربت حیدریه فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه