اخبار داغ

با حضور استاندار گلستان؛

سومین مدرسه خیر ساز فرمد در گرگان افتتاح شد

سومین مدرسه خیر ساز فرمد در گرگان افتتاح شد
با حضور استاندار گلستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی ازمسئولین استانی و شهرستانی مدرسه خیر ساز فرمد 3در گرگان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ آیین افتتاح مدرسه خیر ساز فرمد 3، سومین مدرسه ساخته شده توسط فریدون مدنی خیر مدرسه ساز، صبح امروز  با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان در گرگان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

895

, 895,

اگر مدارس آباد شود شهرو روستاها آباد می شوند

, اگر مدارس آباد شود شهرو روستاها آباد می شوند, اگر مدارس آباد شود شهرو روستاها آباد می شوند,

هادی حق شناس  در این آیین اظهارکرد: نام خیر مدرسه فریدون مدنی، توسط دانش آموزان ماندگار و جاویدان خواهد شد. خداوند  دل بزرگی برای بخشیدن اموال به این خیر بزگوار داده است تا کمک بزرگی به دانش آموزان کند.

,

استاندار گلستان در ادمه افزود: دو هزار و 500مدرسه در استان داریم که اگر سالی 100مدرسه توسط دولت و خیران ساخته شود ظرف 25 سال تمام مدارس ما نوسازی خواهند شد.

,

حق شناس با بیان اینکه اگر قرار است که توسعه ای در کشور و استان اتفاق بیفتد راه آن از مدرسه شروع خواهد شد، تصریح کرد: اگر مدارس آباد باشد شهر و روستای ما هم رونق خواهد گرفت و البته آبادانی مدرسه صرفاً به معنای یک مدرسه خوب نیست بلکه معلمان و نوع آموزش هم نقش دارد.

,

حق شناس بیان کرد: امروز سواد صرفاً خواندن و نوشتن نیست بلکه توانایی زندگی جمعی و کارگروهی و مشورت بوده که آن را باید به دانش آموزان آموخت.

,

image 2019 10 1 11 4 28 435 EQD Copy 2

, image 2019 10 1 11 4 28 435 EQD Copy 2,

ساخت مدرسه فرمد سه با اعتبار سه میلیارد تومان

, ساخت مدرسه فرمد سه با اعتبار سه میلیارد تومان, ساخت مدرسه فرمد سه با اعتبار سه میلیارد تومان,

به گفته؛ یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی گلستان؛  این مدرسه در سال 94 با همت خیر کلنگ زنی و توسط مجمع خیران کار ساخت آن شروع شد و در سال 97 نوسازی مدارس با اعتبارات دولتی قراردادی را با پیمانکار برای تکمیل پروژه بست که ظرف مدت یک سال تکمیل شد.

,

وی افزود: این مدرسه 18 کلاس درس و 10 فضای جنبی مانند کتابخانه و نمازخانه دارد و به مساحت یک هزار و 560 متر مربع بوده و 77مترمربع سرایداری و 160 متر دیوارکشی ساخته شده است.

,

مدیرکل نوسازی گلستان اعتبارساخت این مدرسه را سه میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به همت خیر مدرسه ساز (فریدون مدنی) دو پروژه دیگر خیر در دست ساخت داریم.

,

image 2019 10 1 11 4 29 71 2fA

, image 2019 10 1 11 4 29 71 2fA,

 احسان کوهری راد، مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم در این مراسم با تقدیر از خیر مدرسه ساز گفت: این آموزشگاه سومین پروژه ای است که توسط این آقای فریدون مدنی  در گرگان ساخته می شود که خود می تواند الگویی خوب برای سایر مردم باشد.

,

 وی با بیان اینکه علیرغم رشد ساخت و ساز در حوزه نوسازی گلستان همچنان ازکمبود فضای آموزشی رنج می برد از خیرین خواست برای کاهش ضعف ها و کمبودها به آموزش و پرورش و دانش آموزان کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه