اخبار داغ

دانا بررسی می کند؛

شیرین کاری‌های داماد روحانی ادامه دارد؛ از انتشار پیام برای ناشنوایان تا تبلیغات زودهنگام برای مجلس+عکس

شیرین کاری‌های داماد روحانی ادامه دارد؛ از انتشار پیام برای ناشنوایان تا تبلیغات زودهنگام برای مجلس+عکس
داماد روحانی که به سبب واکنش منفی افکارعمومی از سمت معاونت وزیر صنعت مجبور به استعفا شد این روزها برای حضور در رسانه‌ها از ابزارهای مختلف استفاده می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «کامبیز مهدی زاده» داماد روحانی که چندی پیش از سوی وزیر صنعت به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی منصوب شده بود و با انتقاد افکارعمومی نسبت به این انتصاب معنادار مجبور استعفا شد چندی است که به بهانه های مختلف خود را در رسانه ها مطرح می کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این بار از آقای داماد یک فیلم ویدئویی منتشر شده که وی در انتهای آن با زبان اشاره به ناشنوایان پیام می دهد.
,
 
,
واکنش ها به پیام آقای داماد برای ناشنوایان 
, واکنش ها به پیام آقای داماد برای ناشنوایان , واکنش ها به پیام آقای داماد برای ناشنوایان , ,
 
,
وی ماه‌هاست به مناسبت‌های مختلف، ویدیویی از خود منتشر  و با صرف هزینه در کانال‌ها و فضای مجازی منتشر می کند. 
, وی ماه‌هاست به مناسبت‌های مختلف، ویدیویی از خود منتشر  و با صرف هزینه در کانال‌ها و فضای مجازی منتشر می کند. , وی ماه‌هاست به مناسبت‌های مختلف، ویدیویی از خود منتشر  و با صرف هزینه در کانال‌ها و فضای مجازی منتشر می کند. ,
 
,
این ویدئو در شبکه های اجتماعی بازتاب منفی داشت و حتی در رسانه ملی مورد انتقاد قرار گرفت. در همین رابطه، مجری برنامه تلویزیونی این پیام را به نوعی تبلیغاتی و برای حضور در رسانه ها و دیده شدن تفسیر کرد.
,
 
,
از سوی دیگر مطرح می شود که داماد روحانی برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی به عنوان کاندیدا برنامه دارد و این دست فعالیت های رسانه ای مقدمه ای برای ورود به انتخابات است.
,
 
,
مجری برنامه با کنایه مطرح می کند که مهدی زاده زبان اشاره ناشنوایان را به درستی ادا نمی کند و می گوید: « این پیام مناسبتی برای ناشنوایان تدارک دیده شده است منتها ناشنوایان عزیز تنها 10 درصد انتهایی این پیام را متوجه می شوند. بالاخره فکر می کنیم این پیام نشان می دهد که آقای دکتر بیان می کند که ببینید من برای ناشنوایان پیام فرستادم و به فکر همه هستم.»
,
 
,
مجری تلویزیون با بیان اینکه بوی این می آید که داماد روحانی برای کاندیدای مجلس اقدام کند، بیان می کند: «یک بار دیگر هم داماد روحانی به صورت اتفاقی به سر مزار استاد شهریار رفته بود و به صورت کاملا اتفاقی در فضای مجازی و کانال ها منتشر شد. وی تلاشهای خود را انجام می دهد که در اخبار دیده شود و در توئیتر که خیلی فعال هستند. رفتید فاتحه بخوانید! اینکه اقداماتی در این حد خبری می شود! جای تعجب دارد.»
, «یک بار دیگر هم داماد روحانی به صورت اتفاقی به سر مزار استاد شهریار رفته بود و به صورت کاملا اتفاقی در فضای مجازی و کانال ها منتشر شد. وی تلاشهای خود را انجام می دهد که در اخبار دیده شود و در توئیتر که خیلی فعال هستند. رفتید فاتحه بخوانید! اینکه اقداماتی در این حد خبری می شود! جای تعجب دارد.», «یک بار دیگر هم داماد روحانی به صورت اتفاقی به سر مزار استاد شهریار رفته بود و به صورت کاملا اتفاقی در فضای مجازی و کانال ها منتشر شد. وی تلاشهای خود را انجام می دهد که در اخبار دیده شود و در توئیتر که خیلی فعال هستند. رفتید فاتحه بخوانید! اینکه اقداماتی در این حد خبری می شود! جای تعجب دارد.»,
 
,
حضور داماد روحانی در رسانه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی 
, حضور داماد روحانی در رسانه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی , حضور داماد روحانی در رسانه ها و بیلبوردهای تبلیغاتی ,
 
,
با توجه به حضور داماد روحانی بر مزار استاد شهریار و مصاحبه با رسانه های محلی تبریز به نظر می رسد که این فرد در صدد است تا از حوزه انتخابیه این شهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم شرکت کند. 
,
 
,
, ,
 
,
وی همچنین حضوری قابل تامل در رسانه های اصلاح طلب دارد و به صورت های گوناگون از جمله مقاله نویس و نویسنده و مصاحبه کننده در این رسانه ها حضور می یابد. روزنامه های آرمان، شرق، آفتاب یزد و دنیای اقتصاد که عمدتا اصلاح طلب هستند مطالب مهدی زاده را منتشر و به نوعی به وی تریبون می دهند.
,
 
,
, ,
 
,
حتی بیلبوردی تبلیغاتی از آقای داماد در یکی از شهرها دیده شده است که وی را فردی نخبه با مدال علمی نشان می دهد. 
,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه