اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه:

امروز وظیفه اصلی ما عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و فساد است/ مستند "امیدی‌ه" انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

امروز وظیفه اصلی ما عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و فساد است/ مستند "امیدی‌ه" انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد
مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: امروز وظیفه اصلی ما عدالتخواهی و مبارزه با فساد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی، در مراسم اکران مستند «امیدی هِ»، اظهار کرد: آنچه که در مستند امیدیه مشاهده می کنیم یک در ششصدم آن چیزی است که در برخی شهر اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی، افزود: افراد فاسد، قلدر و گردن کلفت در بخش های مختلف برخی شهرها روی کار هستند و هر کلمه ای که می گویی در راستای ظلم ستیزی و فسادستیزی و در راستای مبارزه با بی عدالتی، این افراد پرونده سازی می کنند.

,

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه، تصریح کرد: از تماشای مستند امیدیه تحت تاثیر قرار گرفتیم اما تحت تاثیر قرار گر فتن ما کافی نیست، امروز وظیفه اصلی ما و آن چه که موجب می شود انقلاب تازه بماند، خون شهداء هدر نرود و اسلام ناب که توسط امام (ره) زنده شده است به مسیرش ادامه دهد، مطالبه گری، مبارزه با فساد و عدالتخواهی است.

,

وی، ضمن بیان این که شفافیت باید در جامعه باشد، ابراز داشت: مسئولین نمی توانند بگویند زندگی شان به کسی مربوط نیست. وقتی شریح قاضی بخاطر خانه ای که می خرد مورد نخطئه امیرالمومنین (ع) قرار می گیرد، یا حضرت (ع) فردی را بخاطر مهریه زنش مورد سرزنش قرار می دهد و یا عثمان بن حنیف بخاطر نشستن بر سر سفره اغنیا که فقرا در آن حاضر نبودند مورد عتاب آن حضرت (ع) قرار می گیرد، مسئولین چگونه می توانند ادعا کنند زندگی شان به کسی مربوط نیست.

,

امامی، در ادامه گفت: هر کسی که مسئول است، مورد سوال است. یعنی موظف هست جواب دهد. یعنی همه وظیفه دارند از او سوال بپرسند.

,

وی، افزود: عالم کفر هم امروز برای پیشرفت خود را به اجرای شفافیت پایبند می داند، شفافیتی که ریشه در مبانی فکری ما دارد. مدیران باید در اتاق های شیشه ای باشند و مردم باید از کل زندگی آنان خبر داشته باشند. ما شفافیت را از حضرت علی (ع) آموخته ایم.

,

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه، تصریح کرد: به توچه و به من چه حرف شیطان و خواسته استکبار است. دشمن هم همین را می خواهد.

,

وی، ابراز داشت: برخی مسئولین آینده جوانان ما را به سرقت برده اند. ما باید بر سر این ها فریاد بکشیم.

,

حجت الاسلام امامی، در ادامه گفت: هر کسی حرف نمی زند و کار نمی کند خائن است. می خواهد درجه داشته باشد، عمامه داشته باشد، ریش بگذارد یا محاسنش را سه تیغ زده باشد!

,

وی، اظهار کرد: امروز دهان برخی ها را با استخدام فرزندان و قوم و خویش هایشان بسته اند. اگر وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند ۲۰ سال آینده شهرها مسلخ خواهد شد.

,

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه صنعتی ارومیه، گفت: امروز وظیفه همه ما مطالعه و مطالبه است. ما باید به خوبی مطالعه کنیم که ببینیم مبانی انقلاب چیست. این انقلاب عالم را زیر و رو کرده است.

,

وی، خاطرنشان کرد: خدا نکند ما مرفه بی درد بشویم. خدا نکند ما مسلمان آمریکایی و اموی باشیم و باید از خدا بخواهیم که به حرمت این ایام عزاداری خداوند متعال همه ما را عدالتخواه و فسادستیز قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه