اخبار داغ

اعتراض یک شهروند فردیسی به افزایش حیوانات موذی با رهاکردن موش در دفتر شهردار!/ واکنش سرپرست شهرداری: این سبک اعتراض را نمی‌پسندم

اعتراض یک شهروند فردیسی به افزایش حیوانات موذی با رهاکردن موش در دفتر شهردار!/ واکنش سرپرست شهرداری: این سبک اعتراض را نمی‌پسندم
یک شهروند فردیسی با مراجعه به دفتر شهردار، در حرکتی اعتراضی نسبت به افزایش تعداد حیوانات موذی در سطح شهر 2 موش را از گونی خارج و رهاسازی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، هر دم از باغ شورا و شهرداری فردیس بری می رسد چرا که با کمی مرور وقایع این شهرستان به اتفاقات جالبی خواهیم رسید که به نوعی رونمایی از سبک های جدید اعتراضی توسط شهروندان این منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

ماجرا از این قرار است که 8 مهر یک شهروند فردیسی با مراجعه به دفتر شهردار، در حرکتی اعتراضی نسبت به افزایش تعداد حیوانات موذی در سطح شهر 2 موش را از گونی خارج و رهاسازی کرد.  

,
تکاپوی کارکنان شهرداری فردیس برای به دام انداختن موش ها و هدایت کردن این شهروند معترض به بیرون از ساختمان، خبرنگار تیتریک را ترغیب کرد تا درباره این موضوع با شهردار فردیس گفتگو کند. 
,
 
,
مسعود نجفی درباره این اتفاق، به خبرنگار تیتریک، گفت: " شهرداری به صورت مستمر وظایف قانونی که بر عهده دارد را انجام می دهد و از روز گذشته مدارک و مستندات مرتبط با اقدامات حوزه خدمات شهر را در منطقه یک و دو شخصا رصد کردم. 
,
 
,
در زمان عملیات فومه گذاری چندین بار نظارت شخصی بر اقدامات داشتم و مشکلی در این زمینه وجود نداشت اما به واسطه موقعیت خاص فردیس که اطراف آن اراضی بایر بسیاری وجود دارد و یک کانال مرکزی از داخل شهر عبور می کند مشکلاتی وجود دارد و شهرداری تمام تلاش خود را در راستای رفع آن می کند. 
,
 
,
شهروند مذکور تنها شخصی نیست که در فردیس زندگی می کند که این مشکل را داشته باشد، مجاری مختلفی نیز برای پیگیری شکایت مردمی پیش بینی شده است و از زمان حضور بنده نیز سامانه 137 به عنوان مرکز پاسخگویی به شکایات وجود دارد. 
,
 
,
برای رصد مرکز مذکور یک مجموعه نیز برای پیگیری های مجدد راه اندازی شده است، این شهروند می توانست با شخص بنده برای رفع مشکل ملاقات می کرد و کار سختی نبود، وی حتی سابقه ثبت شکایت در سامانه 137 نیز نداشت. 
,
 
,
وی در واکنش به این سبک اعتراض ادامه داد؛ این نوع اقدام زیبنده نبوده و در شان یک شهروند نیست و من شخصا این سبک اعتراض را به عنوان یک شهروند نمی پسندم".
,
 
,
البته بهمن ماه سال 97 نیز فیلمی از صحن شورای شهر فردیس در استان البرز منتشر شد که در آن فردی با عنوان جانباز بالای 70 درصد برای اخذ مجوز ساخت و ساز در زمینی قولنامه ای در صحن علنی شورای شهر فردیس قمه کشی کرد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه