اخبار داغ

پرورش دهنده قرقاول در قم:

کاغذبازی های اداری سدی در برابر تولید است

کاغذبازی های اداری سدی در برابر تولید است
این پرورش دهنده قرقاول در قم با گلایه از دموکراسی ها و کاغذ بازی های اداری ، تصریح کرد: مسئولین استانی اعتقادی به حمایت از تولید داخل ندارند و همکاری های لازم را برای شروع و افزایش تولید انجام نمی دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین امیری زاد یکی از کارآفرینان استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه حدود 5سال  مشغول پرورش قرقاول است، اظهار داشت: در سال چهارم فعالیت توانست تعداد تکثیر قرقاول را به هزار مورد برساند.

وی ادامه داد: بازار فروش این پرنده بیشتر در کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عمان، قطر، عراق و.. است.

این پرورش دهنده قرقاول بیان داشت: در سال جاری می توانستم با زمینی که بخشداری کهک در اختیارم  قرار داده پرورش قرقاول را توسعه و گسترش دهیم.

کاغذبازی های اداری سدی در برابر تولید است
وی خاطرنشان کرد: مهم ترین مشکل شروع کارآفرینی در ایران بحث دموکراسی های و کاغذبازی های اداری است.

امیری زاده با اشاره به سخن رهبری در خصوص راحت کردن چرخه تولید، گفت: تا به امروز هیچ ارگان و اداره ای از پرورش قرقاول در استان قم حمایت نکرده است.

وی بیان داشت: زمینی که بخشداری کهک در اختیار ما قرار داد با عدم همکاری ادارات تحویل ما نشد و خسارت زیادی به تولید ما وارد شد.

این کارآفرینی قمی با اشاره به تسهیلات بانکی، گفت: تا به امروز هر نوع تسهیلاتی دریافت کرده ام کاملا بصورت شخصی بوده است .

وی خاطرنشان کرد: مدیران استان شعار سال را قبول ندارند و باید در ابتدا این مدیران را توجیه شوند چرا که در برخی موارد سلیقه ای عمل می کنند.

امروز مسئولین انگیزه ای برای تولید ندارند
امیری زاد با اشاره به اینکه در تولید هیچ مشکلی ندارم و به راحتی می توانم صادرات انجام دهم، گفت: امروز مسئولین برای تولید انگیزه ای ندارند و همکاری های لازم را برای افزایش تولید انجام نمی دهند .

وی ابراز داشت:  مشکلات اصلی ما در تولید در دموکراسی های اداری، بیمه، تامین اجتماعی ، دارایی، مالیات و صدرو مجوز ها قرار دارد  و همین مسائل باعث  شده تا تولید داخلی کند پیش برود.

توانایی تولید ده هزار قرقاول در سال را داریم
این پرورش دهند قرقاول در استان قم افزود: اگر مسئولین و ارگان های ذیربط با ما همکاری می کردند ما توانایی تولید بیش از 10هزار قرقاول را در سال داشته و داریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, کاغذبازی های اداری سدی در برابر تولید است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امروز مسئولین انگیزه ای برای تولید ندارند,
,
,
,
,
, توانایی تولید ده هزار قرقاول در سال را داریم,
,
,
, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه