اخبار داغ

واکنش فرمانده ناجا آذربایجان شرقی به دوچرخه‌سواری بانوان در تبریز:

پلیس با هر رفتار خارج از شرع و عرف برخورد می‌کند

پلیس با هر رفتار خارج از شرع و عرف برخورد می‌کند
سردار عبدی در خصوص قبح‌زدایی از دوچرخه‌سواری بانوان در سطح شهر، گفت: تذکر امام جمعه محترم در چارچوب شرع و قانون بوده است و هر آن چیزی که خارج از شرع و عرف باشد، پلیس متولی برخورد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، سردار حسین عبدی فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اهمیت اقدامات اصحاب رسانه اشاره کرده و گفت: کار خبرنگاران خیلی مهم و تاثیرگذار است اما این اهمیت به چشم شما نمی آید. ما به وسیله خبرنگاران توانستیم در مصداق هایی عرصه را بر مجرمان تنگ کنیم که نمونه آن در جریان سرقت از بانک سردرود بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره کرده و افزود: این هفته فرصت تعامل با مردم است.

,

در تبریز معتاد متجاهر نداریم

, در تبریز معتاد متجاهر نداریم,

فرمانده ناجا استان ادامه داد: استان ما امن ترین استان ها است اما جرایم اجتماعی باز هم وجود دارد. برقراری نظم امنیت و آرامش در جامعه وظیفه نیروی انتظامی است که اینها مطلوب انسان است و همه می خواهند در آرامش و امنیت باشند.

,

وی با بیان اینکه مردم مولد امنیت هستند، گفت: در تبریز معتاد متجاهر نداریم.

سردار عبدی شعار هفته نیروی انتظامی  را «پلیس هوشمند، امین مردم» عنوان کرده و گفت: با استفاده از سامانه های هوشمند و فناوری اشرافیت کامل بر تخلفات وجود دارد. با همین فناوری و هوش مصنوعی، سرعت کشف جرم بالا است.

وی خاطر نشان کرد: رتبه آذربایجان شرقی  در سطح کشور به لحاظ وقوع جرم ۲۶ ام است. بیش از ۸۱ درصد از سرقت ها کشف شده که البته ۲۶ درصد جرم ها مهم هستند (مانند اتوبوس و مینی بوس) و بقیه ۸۴ درصد سرقت خرد است. (مانند سرقت دوچرخه).

,
,
,
,
,

عدم رعایت نکات ایمنی در رانندگی مشکلی است دامن گیر

فرمانده ناجا استان عدم رعایت نکات ایمنی در رانندگی یکی از مشکلات دامن گیر برشمرد و گفت:   ۴ درصد کاهش تلفات فوتی داشتیم در مجموع استان. مصدومین ۸ درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه بیان داشت: تجمعات صنفی در استان  ۳۶ درصد کاهش یافته است. جمع کل مجرمین در ۶ ماهه اول ۱ درصد کاهش یافته است.

, عدم رعایت نکات ایمنی در رانندگی مشکلی است دامن گیر,
,
,
,
,

سردار عبدی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزبیدار در خصوص قبح زدایی از دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر، گفت: تذکر امام جمعه محترم در خصوص دوچرخه سواری بانوان، در چارچوب شرع و قانون بوده است و هر آن چیزی که خارج از شرع و عرف باشد، پلیس متولی برخورد است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه