اخبار داغ

واکنش شرکت توزیع نیروی برق تبریز به گزارش تکرار فاجعه آزادی در تبریز؛

دریچه تیرهای فلزی را هیئات شکسته اند!/ ناهماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد

دریچه تیرهای فلزی را هیئات شکسته اند!/ ناهماهنگی بین دستگاه‌ها وجود دارد
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص رها شدن کابل‌های برق گفت: دریچه تیرهای فلزی را هیئات شکسته‌اند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس مرامی، مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در گفتگو با تبریز بیدار، در واکنش به گزارش این سایت خبری در خصوص رها شدن کابل‌های برق و خطرات آن گفت: ۲۰۰ هزار اصله چراغ روشنایی معابر تحت حوزه استحفاظی شرکت توزیع نیروی برق تبریز می باشد که از این مقدار بیش از ۱۰ درصد آن مربوط به پایه های دو طرفه فلزی روشنایی معابر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی ادامه داد: برای تجهیز و نگهداری سیستم روشنایی معابر طبق قراردادی که با پیمانکار مربوطه انعقاد شده، تعمیر و نگهداری پست های زمینی، تابلوها، کلیدها، کنتاکتورها، کابل و چراغ های روشنایی معابر بر عهده شرکت پیمانکار است.

,

مرامی در مورد پایه‌‌‌های فلزی کابل‌های برق گفت: این پایه های فلزی در بعضی نقاط فشار ضعیف هستند و بعضی از هیئت‌های عزاداری در ماه محرم در یچه آنها را شکسته و از برق آن به صورت غیر مجاز استفاده می کنند و یا در مواردی شهرداری دریچه های پایه فلزی را شکسته و از برق آن‌ها برای تابلوهای شهری استفاده می کند.

,

وی در پاسخ به  این سوال که آیا برخوردی با استفاده های غیر مجاز صورت می گیرد، گفت: ناهماهنگی هایی که در سطح شهر بین دستگاه های اجرایی وجود دارد باعث اختلال و آسیب رساندن به تجهیزات عمومی شده است. طی نامه نگاری ها  با شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی، پیشنهاد شد تا هیات های عزاداری از برق موقت به صورت رایگان استفاده کنند و امسال تا حدودی موفق شدیم جلوی سو استفاده های غیر مجاز را بگیریم چرا که استفاده از برق های غیر مجاز علاوه بر آسیب رساندن به شبکه، خطرات جانی نیز به همراه دارد.

,

رفع عیب تیرهای برق توسط پیمانکار پروسه ای طولانی دارد

, رفع عیب تیرهای برق توسط پیمانکار پروسه ای طولانی دارد,

 وی با اشاره به سامانه پاسخگویی ۱۲۱ برای رفع عیوب تیرهای برق گفت: رفع عیب توسط پیمانکار مربوطه  پروسه ای طولانی دارد ولی شرکت توزیع برق تبریز تلاش خود را جهت رفع عیوب انجام می دهد و در همین اساس در شهرک اندیشه ۱۰۰ مورد پایه فلزی معیوب شناسایی و رفع عیب شده‌اند.

,

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار داشت: بهترین پیشنهاد برای حل این معضل و جلوگیری از آسیب رساندن به تجهیزات، آگاه سازی مردم و فرهنگ استفاده از تجهیزات است.

,

این گزارش می افزاید اغلب تیرهای برق شهری در سطح تبریز به طرز خطرناکی در شهر رها شده اند و شهروندان طی گفتگو با تبریزبیدار از پیگیری های خود از اداره برق می گویند و اظهار داشتند پاسخی از سوی آنها داده نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه