اخبار داغ

فرمانده انتظامی لرستان:

قرارگاه مبارزه با سلاح غیرمجاز در لرستان راه‌اندازی شد

قرارگاه مبارزه با سلاح غیرمجاز در لرستان راه‌اندازی شد
فرمانده انتطامی لرستان به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سلاح غیرمجاز اشاره کرد و گفت: طرح برخورد با بدحجابی، قانون گریزی و سگ گردانی در لرستان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۲۶۵ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف کرده ایم و ۴۴ باند نیز منهدم شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی به افزایش ۲۵ درصدی فوتی ها، کاهش ۱۴ درصدی مجروحین و کاهش ۱۷ درصدی خسارات در جاده های استان اشاره کرد و افزود: در مجموع نسبت به سال گذشته ۱۳ درصد فوتی و مجروحین داشته ایم و خسارات کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: در شش ماهه اول امسال،۷۰۰ نفر در یگان های تکاوری نیروی انتظامی استخدام شدند که از این تعداد ۳۲۰ نفر جهت آموزش در مقطع کارشناسی و ۳۸۰ نفر هم به مرکز آموزشی درجه داری اعزام شدند.

وی بیان کرد: ۱۰ هزار و ۲۳۵ نفر در سامانه ۱۹۷ به پلیس گزارش داده اند که از این تعداد، ۴۸ درصد درخواست مشاوره و راهنمایی، انتقاد و… بوده است و ۵۲ درصد از پلیس تقدیر و تشکر داشته اند که امسال میزان رضایت مندی به ۷۵ درصد رسیده است.

سردار مهدیان نسب گفت: امسال همایش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در الیگودرز برگزار شد و به تدریج در همه شهرستانها برگزار می شود و همچنین ۱۷ هزار بروشور در حوزه های رعایت امر به معروف و نهی از منکر و… توزیع کرده ایم.

وی به افزایش ۵۲ درصدی تماسها با ۱۱۰ اشاره کرد و افزود: این تعداد ۵۲۸هزار و ۴۰۶ مورد بوده است که امسال به علت وقوع سیل و… امدادخواهی مردم از ۱۱۰ بیشتر شد.

فرمانده نیروی انتظامی به راه اندازی قرارگاه مبارزه با سلاح غیرمجاز و طرح ناجا در برخورد با بدحجابی و قانون گریزی و سگ گردانی اشاره کرد و اظهار داشت: روزانه سه هزار و۵۰۰ مورد تماس داشته ایم؛ امسال ۶۲ فقره قتل اتفاق افتاد که ۵۹ فقره آن را کشف کردیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه