اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان:

محور نورآباد- نهاوند به کریدور غرب کشور تبدیل می‌شود

محور نورآباد-  نهاوند به کریدور غرب کشور تبدیل می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پیگیری‌های لازم صورت می‌گیرد تا محور نورآباد- نهاوند به کریدور غرب کشور تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، رضا خالقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطالبه گری هایی که توسط عده ای از مردم دلفان صورت گرفته سبب شد که پیگیر ملحق شدن محور نورآباد به نهاوند به کریدور غرب کشور باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، , .,


وی افزود: نامه ای با امضای استاندار لرستان تقدیم وزیر محترم راه و شهرسازی کشور خواهد شد که در آن خواستار تبدیل محور نورآباد_ نهاوند به یک طرح ملی هستیم که امیدواریم نمایندگان محترم در مجلس این طرح ما را حمایت کنند تا اعتبار آن در بودجه 98 گنجانده شود و همچنین مسئولان شهرستان نهاوند نیز لازم است توجه جدی به این مسئله داشته باشند.

,
,


مدیرکل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: این مسیر دارای زیبایی های طبیعی خاصی است و یکی از زیباترین جاده های استان به شمار می آید که لازم است توجه جدی به این محور داشته باشیم، تبدیل این محور به یک پروژه چهار خطه مستلزم زمان زیادی است که انتظار می رود ایمن‌سازی، لکه گیری، روشنایی و آشکارسازی مناسبی از سوی اداره کل حمل و نقل جاده ای صورت گیرد.

وی بیان کرد: اعتبارات استانی بسیار کم و ناچیز است و جوابگوی حوزه توسعه این محور نیست، اما دنبال پیگیری این خواهیم بود که این محور به راه اصلی تبدیل شود که به واسطه آن از اعتبارات ملی بتوانیم جاده نورآباد به نهاوند را توسعه دهیم.

,
, .,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه