اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

تأسیس دانشکده هنر باید پیگیری شود

تأسیس دانشکده هنر باید پیگیری شود
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بر لزوم پیگیری دانشکده هنر در این استان تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام فاضلی زاد در گفتگو با مرصادنیوز در خصوص فعالیت دانشکده علمی و کاربردی فرهنگ و هنر اظهار داشت: مصوبه شورای عالی اداری که یک مصوبه کشوری است که در این مورد اجرا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: طبق مصوبه مذکور باید تمام دانشکده های زیرمجموعه وزارت خانه های دولتی یا تعطیل و یا به بخش خصوصی واگذار می شدند.

,

این مسئول بیان داشت: مصوبه شورای عالی اداری یک مصوبه کشوری است و استان اختیاری برای اجرای آن ندارد.

,

فاضلی زاد در پاسخ به اینکه چرا روند خصوصی سازی برای این دانشکده اجرا نشده است، گفت: واجدالشرایطی برای این موضوع وجود نداشت و تنها یک مورد متقاضی در این زمینه داشتیم که به دلیل اینکه شرایط واگذاری محقق نشد، این اتفاق صورت نگرفت.

,

وی تاکید کرد: اصلح این است که دلسوزان فرهنگ و هنر استان و کسانی که دغدغه این موضوع را دارند، به جای اینکه به فکر تشکیلات جایگزینی چون دانشکده فرهنگ و هنر که با این مصوبه شورای عالی اداری کشور مواجه شد، مانند سایر استانها پیگیر ایجاد و اجرای دانشکده هنر در ذیل دانشگاه های مادر چون دانشگاه رازی باشند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: ۶۰۰ مرکز در کشور مشمول مصوبه شورای عالی اداری  شدند و این مرکز نیز یکی از این مراکز است.

,

این مسئول ادامه داد: در کنار مرکز فرهنگ و هنر، مرکز میراث بیستون میراث فرهنگی، مرکز بنیاد شهید، مرکز دادگستری و...از دیگر مراکزی است که بنابر مصوبه مذکور تعطیل شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه