اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد:

امدادرسانی به ۳۶۷۷ نفر حادثه دیده در استان اردبیل

امدادرسانی به ۳۶۷۷ نفر حادثه دیده در استان اردبیل
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در نیمه اول سال ۹۸ به ۳ هزار و ۶۷۷ نفر حادثه دیده توسط عوامل این جمعیت امدادرسانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، رامین معبودی، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۱۱۶ نفر در برف و کولاک، ۸۲۰ نفر در حوادث جاده ای، ۴۰۶ نفر در خدمات مناسبتی، ۱۰۲ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۹۶ نفر در کوهستان، ۶۰ نفر در طوفان، ۳۵ نفر در خدمات حضوری، ۲۵ نفر در حوادث شهری، ۱۵ نفر در حوادث دریایی و ساحلی، یک نفر در ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی حادثه دیده بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه ۳۴۹ فقره حادثه امدادرسانی شده است،افزود: ۱۳ مورد برف و کولاک، ۲۳۲ مورد حادثه جاده ای، ۴ مورد خدمات مناسبتی، ۸ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲۸ فقره حوادث کوهستان، ۲ مورد طوفان، ۳۰ مورد خدمات حضوری، ۱۹ مورد شهری، ۹ مورد حادثه دریایی- ساحلی، یک مورد ریزش آوار، یک مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع و یک مورد رانش زمین بوده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این که در این حوادث ۶۲۶ نفر مصدوم شده بودند، گفت: از این تعداد افراد مصدوم شده در طول شش ماهه اول سال جاری ۱۷۲ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال داده شده و ۶۲ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

,

معبودی تعداد نیرو‌های عملیاتی بکار گرفته شده برای امدادرسانی به این حوادث را هزار و ۷۷۱ نفر در قالب ۴۵۹ تیم عملیاتی عنوان کرد و گفت: ۳۶۲ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۸۹ دستگاه خودروی ست نجات، ۴۹ دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی، ۳ دستگاه خودروی کمک دار سنگین و یک فروند بالگرد هوایی برای امدادرسانی به این حوادث بسیج شده بودند.

,

وی تصریح کرد: ۶۰۰ نفر در نیمه اول سال جاری توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری یافته بودند که ۵۷۱ نفر آن‌ها در برف و کولاک و ۲۹ نفر در طوفان بوده و ۱۵ بسته غذایی بین آن‌ها توزیع شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه