اخبار داغ

رئیس حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

فعالیت 9 شرکت سرویس مدارس در بندرعباس

فعالیت 9  شرکت سرویس مدارس در بندرعباس
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اعلام کرد که در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ در حال حاضر و با بررسی های انجام شده ۹ شرکت سرویس مدرسه وکار جابجایی دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید حسینی پور ، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار هرمز، اظهارکرد: در سال تحصیلی ۹۹_۹۸ در حال حاضر و با بررسی های انجام شده ۹ شرکت سرویس مدرسه کار جابجایی دانش‌آموزان را انجام می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: با توجه به راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی، برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام شده است، تا والدین با ثبت نام در سامانه سپند با رصد زمان رفت و برگشت دانش آموز خود با آرامش خاطر بیشتری فرزندان خود را راهی مدرسه کنند. و طی کردن مراحل قانونی، ارائه برچسب سرویس مدرسه در این سامانه صورت می گیرد.

,

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس عنوان کرد: ۴ اکیپ بازرسی کار گشت و بازرسی به صورت دوره ای و مستمر و به صودت نامحسوس با همکاری پلیس راهور شهرستان بندرعباس انجام می دهند. ضمن اینکه تمامی مدارس طبق مقررات از طریق کارگروه مدرسه نسبت به نظارت سرویس ها اقدام می کنند.

,

حسینی پور بابیان اینکه امسال شاهد بالا رفتن نرخ کرایه های سرویس مدارس در بندرعباس بودیم عنوان کرد: هر ساله و طبق دستورالعمل آیین نامه دانش آموزی در هر شهر کارگروهی با عنوان کارگروه ماده ۱۸ متشکل از نماینده آموزش و پرورش، نماینده از والدین عضو شورای انجمن اولیا و مربیان شهر و یک نفر نماینده شهرداری یا بخشداری، تشکیل می شود.

,

وی افزود: نرخ پیشنهادی سرویس مدارس با نظر و مشورت اعضای این کارگروه مشخص می شود، اما تأیید و تصویب نهایی نرخ سرویس مدارس در شورای اسلامی شهر صورت می گیرد.

,

سلیمانی خاطر نشان کرد:: با توجه به بررسی‌های انجام شده در جلسه کارگروه ماده ۱۸ با رأی و نظر اکثریت اعضاء این کارگروه و نهایتا شورای اسلامی شهر  بندرعباس شاهد افزایش ۱۵ درصدی نرخ مصوب بودیم.

,

گفتنی است ، در سال جاری 15 درصد هزینه نرخ کرایه سرویس مدرسه نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است و نرخ سرویس مدرسه براساس نوع خودرو اعلام شده محاسبه می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه