اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان لرستان:

یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در لرستان برگزار شد

یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در لرستان برگزار شد
فرمانده انتظامی لرستان گفت: یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا در استان لرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا  لرستان صبح امروز در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

سردار محمد مهدیان نسب، فرمانده انتظامی لرستان در این مراسم اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، این برنامه با هدف حفظ نام و یاد شهدا برگزار شده است.

,

وی ضمن تقدیر از همسر شهید سید نور خدا موسوی که ۱۰ سال با پرستاری از همسر جانباز خود مجاهدت کرد افزود: در هشت سال دفاع مقدس مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به خود باوری و اتکا رسیدند.

,


فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند ما امروز سر سفره شهدا نشسته ایم و در بیانیه گام دوم نیز فرمودند این درخت تنومند که ۴۰ ساله شده به برکت خون شهدا است.

وی روحیه شهادت و ایثارگری را باعث ایجاد روحیه بازدارندگی در مقابل نظام سلطه دانست و تصریح کرد: شهدا ثابت کردند نظام سلطه توخالی است و در مقابل این روحیه ایثارگری بود که نظام سلطه امروز از جمهوری اسلامی ایران خوف دارد.

,
,
,
,

سردار مهدیان نسب گفت: به پیشکسوتان جهاد و شهادت افتخار می کنیم، ما خود را مدیون شهدا می دانیم و اگر به غیر از این باشد در زندگی گرفتار خواهیم شد.

,


وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره ها روحیه انقلابی را در ما تقویت می کند، یگان ویژه انتظامی با نگاه اعتقادی کار می کند و مشت محکم جمهوری اسلامی و خار چشم دشمنان است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه