اخبار داغ

فرماندار کبودراهنگ خبر داد؛

پاسخگویی به بیش از هزار مراجعه کننده با راه اندازی میز خدمت

پاسخگویی به بیش از هزار مراجعه کننده با راه اندازی میز خدمت
فرماندار کبودراهنگ از پاسخگویی و رسیدگی به امور؛ یک هزارو 646 ارباب رجوع از سال گذشته تا کنون با راه اندازی میزهای خدمت در محل ادارات مختلف این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت اله مهدوی، فرماندارکبودراهنگ با حضور در محل برپایی میزخدمت که این هفته در اداره امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به اینکه افتخارهمه ما است که زیر لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم؛ گفت: توجیه و آگاه سازی مردم؛ وظیفه خدمتگزاران آنهاست و میز خدمت شرایطی را فراهم کرده تا مردم بدون واسطه درخواستهای خود را با خادمانشان در میان بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

مهدوی با بیان اینکه میز خدمت در شهرستان کبودراهنگ با حضورمدیران دستگاههای اجرایی ،هرهفته در محل یکی از ادارات شهرستان برگزار می شود؛عنوان کرد: این شیوه موجب می شود تا ضمن بررسی عملکرد مدیران اجرایی؛ مردم با نحوه انجام وظیفه مسئولین در دستگاههای نیزآشنا شوند.

,

وی افزود: در این زمینه؛ فرمانداری تنها به عنوان کمک حال و تسهیل کننده امور در کنار مدیران دستگاههای اجرایی قرار می گیرد.

,

مهدوی با بیان اینکه یکی از اهداف راه اندارزی میز خدمت و اینگونه ملاقاتهای عمومی؛ افزایش رضایتمدی ارباب رجوع است،اظهارداشت: مردم و دولت مکلف به رعایت خود یکدیگر هستند و این مهم باید در یک کانال رفت و آمدی مورد توجه قرار گیرد.

,

وی درخصوص تعداد میزهای خدمت برگزار شده در شهرستان کبودراهنگ توضیح داد: ازتیر ماه سال گذشته تاکنون 57 جلسه مرتبط با میز خدمت این شهرستان برپا شده که بر این اساس پاسخگوی یک هزارو 646 مراجعه کننده بودیم .

,

فرماندار کبودراهنگ در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود 127 روستا در این شهرستان گفت: شهرستان کبودراهنگ وسیعترین شهرستان استان است که همین امر خدمت رسانی را با وجود قلت نیرو و امکانات دشوارتر می سازد.

,

وی افزود: در بحث کمبود آب نیز به دلیل استفاده بی رویه و غیر مجاز از منابع زیرزمینی از گذشته تا کنون و بهره گیری از کشتهای آب بر؛ سطح سفره های آب زیرزمینی کاهش یافت و همین موضوع موجب شد تا در برخی روستاها در فصل تابستان با کمبود آب مواجه شویم اما با وجود این شرایط نیز ما به بحران آب را این شهرستان نرسیدیم.

,

حجت اله مهدوی با تاکید بر اینکه مدیریت آب در شرایط کنونی از الزامات است؛عنوان کرد:مسدود نمودن چاههای غیر مجازبدون پذیزفتن هیچ توصیه ای در دست اقدام است.

,

وی افزود:اینکه در مورد دشت کبودراهنگ کلمه بحران را به کار می برند؛ من اعتتقادی به بحران ندارم؛ قبول دارم که مشکل کمبود شدید آب و فروچاله ا وجود دارد اما خوشبختانه ریزش های جوی در ابتدای سال جاری بخشی از دغدغه های ما مرتفع کرد اما مشکل و خطر اگر مدیریت مصرف انجام نشود همچنان وجود دارد.

,

مهدوی در خصوص خدمات ارائه شده از سوی امورآب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ؛ نیز گفت: آمور آب و فاضلاب روستایی در شهرستان کبودراهنگ؛ با وجود کمبود نیروی انسانی و کمبود اعتبارات همواره وبه خوبی در حال خدمت رسانی است.

,

در ادامه مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان کبودراهنگ نیز ضمن اشاره به اثرات راه اندازی میز خدمت درراستای تکریم ارباب رجوع، گفت: در حقیقت راه اندازی میز خدمت فرصتی به منظور کاهش اتلاف وقت و انرژی ،تحقق حقوق شهروندی وکاهش روند نامه نگاری های اداری است.

,

باقرپورقاسمی با بیان اینکه میز خدمت در شهرستان کبودراهنگ نیزهمانند دیگر نقاط کشور به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مراجعین در ادارات مختلف و از جمله امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان دایر شده است؛ اظهارداشت:امروز با حضور فرماندارکبودراهنگ و جمعی از مسئولین مربوطه در شهرستان؛ درخواست های مشترکین و مراجعین مورد بررسی قرار گرفت.

,

وی با ارائه این توضیح که بر اساس بررسی های صورت گرفته؛ میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات ارائه شده توسط امور آب و فاضلاب روستایی در شهرستان کبودراهنگ بیش از 80 درصد اعلام شده است؛عنوان کرد:البته سامانه جامع اطلاع رسانی 1523 نیز ضمن دریافت گزارشات واصله از سوی مردم و انتقال آن به پیمانکاران مربوطه در کاهش نارضایتی های مشترکین نقشی اثر گذار داشته به نحوی که همکاران ما به محض دریافت گزارش در کمتر از 24 ساعت نسبت به رفع آن مشکا اقدام می نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه