اخبار داغ

تقلای غیرعادی ترامپ برای رهایی از استیضاح/ ناشی‌گری ترامپ در ارتباط گیری با رهبران جهان

تقلای غیرعادی ترامپ برای رهایی از استیضاح/ ناشی‌گری ترامپ در ارتباط گیری با رهبران جهان
تقلای غیرعادی ترامپ به‌منظور کنترل جریان استیضاح حاکی از امیدی است که وی به رهایی از رأی استیضاح مجلس دارد، ترامپ آمادگی تماس با رهبران خارجی را ندارد و لازم است که مقامات آمریکا از وی در برابر سخنان شرم آور و نامناسب با همتایان خود مراقبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در حالی که ترامپ در تلاش برای لغو استیضاح خود است، دموکرات‌ها با احضار اسناد وکالت "رودی جولیانی" وکیل وی به قلمرو درونی دونالد ترامپ حمله کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

تقلای غیرعادی ترامپ به منظور کنترل جریان استیضاح و وادار کردن مخالفان خود برای پاسخگویی به اقدامات او حاکی از امیدی است که وی به رهایی از رأی کامل استیضاح مجلس دارد.

,

هیچ نشانه ای از سیاست سازمان یافته و منظم و استراتژی قانونی وجود ندارد که مثلا به "بیل کلینتون" کمک کند تا از محاکمه استیضاح خود موفق بیرون بیاید.

,

این روزها ترامپ نتوانسته نیروی محرکه دموکرات‌ها را کُند کند، زیرا آنها در حال تحقیق در این مورد هستند که آیا او از قدرت خود برای تلاش به اعمال فشار بر اوکراین به منظور خراب کردنِ "جو بایدن" رقیب انتخاباتی وی در سال 2020 و پسرش "هانتر بایدن" سوء استفاده کرده یا خیر؟

,

به گزارش سی ان ان، وفاداران ترامپ به او هشدار داده اند که تقریباً استیضاح خواهد شد و برخی شک دارند که او واقعاً عمق مخمصه ای که در آن است را درک کرده یا خیر؟

, سی ان ان,

ترامپ با هشدار در مورد تلاش برای یافتن نام مقامی که تماس تلفنی و معامله با "ولودیمیر زلنسکی" رئیس جمهور اوکراین را فاش کرده خود را در مخمصه بیشتری فرو برد. اظهارات ترامپ می تواند نقض بالقوه قوانینی که به منظور محافظت از راست گویان تصویب شده و عاملی برای متهم دانستن وی از سوی دموکرات ها مبنی بر جلوگیری از تحقیقات آنها باشد.

,

وکلای این افشاگران پیش از این در مورد امنیت موکلان خود ابراز نگرانی کرده اند، زیرا دموکرات ها سعی دارند که این مقام ناشناس را ترغیب کنند تا داستانی که باعث شکایت آنها در کاپیتول هیل شده را بازگو کند.

,

ترامپ در توئیت ها و اظهاراتی که به طور فزاینده ای وحشتناک است، "آدام شیف" رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که اولین وجه از تحقیق استیضاح توسط "نانسی پلوسی" سخنگوی مجلس را شکل داده را به خیانت متهم کرد.

,

وی از اظهارنظر یک طرفدار در مورد فاکس نیوز که هراس از جنگ داخلی در کشور را بیان کرد و خواستار بررسی خیانتِ شیف شد، استفاده کرد.

,

ترامپ در کاخ سفید گفت: "این افشاگر اظهارات کاملاً متفاوتی را گزارش داده است. من تماس گرفتم. تماس عالی بود. اما افشاگر آن را وحشتناک جلوه داد."

,

"ژوزِف مک گوایِر" مدیر موقت اطلاعات ملی آمریکا، هفته گذشته به قانونگذاران گفت که شکایت افشاگر معتبر بوده و او قانونی و با حسن نیت عمل کرده است.

,

تاکنون هیچ علائمی از کاهش حمایت در میان قانونگذاران دولت از ترامپ وجود ندارد، اما تغییر در تعداد نظرسنجی ها نشان می دهد که رئیس جمهور و نه دموکرات ها با بزرگترین خطرها در مرحله نهایی استیضاح مواجه هستند.

,

 

,

, ,

 

,

نظرسنجی جدید CNN/SSRS نشان می دهد بر سر اینکه ترامپ باید استیضاح شود یا خیر، بین آمریکایی ها شکاف افتاده است، اما علامت نگران کننده برای ترامپ، حمایت از استیضاح و افزایش 46 درصدی احزاب مستقل آمریکا است.

,

"جولیانی" وکیل ترامپ پس از اینکه دستور تهیه اسناد مربوط به جریان اوکراین توسط سه کمیته مجلس را دریافت کرد، مستقیم و ناگزیر به دستگاه استیضاح دموکراتیک کشیده شد.

,

یک بازرس کل جامعه اطلاعاتی منصوب شده توسط ترامپ طی بیانیه ای، پرونده اصلی ترامپ که افشاگر بیان کرده را رد کرد.

,

این بازرس کل گفت: "فردِ افشاگر در شکایت خود به اطلاعات و منابع رسمی و مجاز، اطلاع مستقیم از برخی رفتارهای ادعا شده و تخصص موضوع دسترسی داشته است."

,

سی ان ان گزارش داد که ترامپ شخصاً از نخست وزیر استرالیا خواسته تا در تحقیق درباره تصمیماتی که منجر به باز کردن پرونده تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا توسط FBI شد، کمک کند.

,

این خبرگزاری افزود که ترامپ اغلب برای چنین تماس هایی با رهبران خارجی آمادگی ندارد و لازم است که مقامات از رئیس جمهور که گاهی چیزهای شرم آور و نامناسب به همتایان خود می گوید، مراقبت کنند.

,

"میچ مک کانل" رهبر اکثریت سنای آمریکا اظهار داشت که در صورت اجرای استیضاح از سوی مجلس چاره‌ای جز تشکیل جلسه دادگاه سنا برای تعیین سرنوشت ترامپ ندارد. واشنگتن به دلیل اینکه مک کانل می تواند به سادگی رأی استیضاح مجلس را نادیده بگیرد، این اظهارنظر را مورد انتقاد قرار داد.

,

رؤسای کمیته مجلس به جولیانی هشدار دادند که امتناع از اجرای دستور مجلس، عواقب جدی را به دنبال خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه