اخبار داغ

زنگنه: کاهش ۵۰ درصدی نفت عربستان را باور نکردم

زنگنه: کاهش ۵۰ درصدی نفت عربستان را باور نکردم
وزیر نفت گفت: من هیچ‌وقت باور نکردم که نصف نفت عربستان از تولید خارج شده است؛ حادثه آرامکو یک بزرگ‌نمایی سیاسی بود و برای آن انجام شد که نشان دهند که امنیت انرژی دنیا دارد به خطر می افتد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر نفت صبح امروز برای شرکت در نشست مجمع کشورهای صادر کننده گاز، اجلاس بین المللی هفته انرژی روسیه و دیدار با مقامات شرکت کننده در آن وارد روسیه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بیژن زنگنه در بدو ورود به مسکو، در مصاحبه‌ای با بیان اینکه "اکنون شرایط بازار نفت عادی شده است"، گفت: من هیچ‌وقت باور نکردم که نصف نفت عربستان از تولید خارج شده است.
,
وی افزود: حادثه آرامکو یک بزرگ‌نمایی سیاسی بود و برای آن انجام شد که نشان دهند که امنیت انرژی دنیا دارد به خطر می افتد.
,
 
,
وزیر نفت ایران تصریح کرد: این حادثه از نظر ابعاد، کوچک‌تر از آن بود که بزرگ‌نمایی شد و اکنون نیز شاهد این هستیم که در یک هفته اخیر، مداوم قیمت نفت کاهش پیدا کرد و 5 یا 6 دلاری که ناشی از این حادثه به قیمت نفت اضافه شد، تمام آثارش از بین رفت و قیمت بهترین شاخص است که نشان می دهد وضعیت بازار عادی است.
,
 
,
زنگنه در پاسخ به اینکه "اگر وزیر نفت عربستان در روسیه حضور یابد شما با وی دیدار می کنید، یا خیر؟"، گفت: ما هیچ وقت مشکلی با عربستان نداشتیم، از طرف ما هیچ وقت مشکلی نبوده، آنها با ما مشکل داشتند.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه