اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

دبیرخانه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در لرستان فعال شود

دبیرخانه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در لرستان فعال شود
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دبیرخانه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در لرستان فعال شود تا با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای فکری، پاسخگوی شبهات باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، آیت الله سید احمدمیرعمادی ظهر امروز در همایش سالانه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، علم را عامل محرکه جامعه و پیش برنده و تزکیه را عامل سلامت و نگه دارنده عنوان کرد و اظهار داشت: وجه مشترک حوزه و آموزش و پرورش در تعلیم و تزکیه است و مخاطب هر دو نسل جوان است و وقتی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند این ثمربخشی بیشتر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی افزود: با توجه به تعبیر شهید مطهری که علم و تزکیه به منزله دو بال برای کمال انسان است، علم مرکز قدرت است و این قدرت نیاز به تزکیه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه در گام دوم انقلاب به سر می‌بریم و تربیت نسل اعتقادی و ایمانی مطالبه مقام معظم رهبری است، تربیت اعتقادی و ایمانی جوانان یکی از اهداف این همکاری است و اگر کوتاهی کنیم باید پاسخگو باشیم.

وی گام برداشتن در جهت تقویت انگیزه دینی دانش آموزان را یکی دیگر از اهداف همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: نسل جوان، احساسات، شعور، نشاط و شادابی دارد که باید عده ای با ایجاد انگیزه در بین دانش آموزان، آنها را به روی آوردن به معارف دینی و اصلاح نفس و رفتار حسنه سوق دهند.

,
,
,
,
,
, .,


میرعمادی مصونیت بخشی از آسیب‌های اجتماعی از جمله فضای مجازی را یکی دیگر از اهداف همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: باید در جهت پاسخگویی به شبهات دینی قدم برداریم و نسبت به نسل جوان احساس مسئولیت جدی داشته باشیم و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی کوشا باشیم.

,
, .,


وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه همکاری حوزه و آموزش و پرورش باید فعال باشد و با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای فکری، پاسخگوی شبهات باشند چرا که اگر به شبهات پاسخ داده نشود پیامدهای منفی در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان اظهار داشت: حوزه و آموزش و پرورش از ظرفیت‌های یکدیگر کمال استفاده را ببرند چرا که هم حوزه و هم آموزش و پرورش ظرفیت‌های عظیم تجربی و علمی دارند و باید در جهت تزکیه، تهذیب و آموزش جوانان قدم بردارند و در این همایش‌های سالانه نتایج بررسی شود.

‌وی معاونان پرورشی را بازوی قوی برای همکاری حوزه و آموزش و پرورش دانست و افزود: دبیرخانه همکاری حوزه و آموزش و پرورش در طول سال کارگاه‌های آموزشی متعددی برای ائمه جماعات، مبلغین اعزامی، مدیران و معاونان پرورشی برگزار کند.

میرعمادی از فضای مجازی به عنوان تهدید و فرصت نام برد و عنوان کرد: دبیرخانه همکاری حوزه و آموزش و پرورش با استفاده از این فضا می‌توانند پاسخگوی شبهات باشند و به انتقال تجربیات خود بپردازند.

,
, .,
,
,
,
,
,
, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه