اخبار داغ

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم:

1293 شهید بین‌الملل از 9 ملیت در قم مدفون هستند/ مردم قم در کنگره ملی شهدا مشارکت کنند

1293 شهید بین‌الملل از 9 ملیت در قم مدفون هستند/ مردم قم در کنگره ملی شهدا مشارکت کنند
حاجی‌زاده بابیان اینکه 1293 شهید بین‌الملل از 9 ملیت در قم مدفون هستند گفت: مردم قم با توجه به تخصص‌هایی که دارند در این عرصه به کنگره کمک کنند زیرا هر جا که مردم به میدان آمدند آثار بسیاری خوبی ارائه و نتایج مثبتی کسب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا بااشاره به اینکه سال  73 اولین کنگره ملی شهدا در قم به نام شهید زین الدین برگزار شد ، این کنگره بسیار تأثیرگذار بود به همین دلیل مسئولان تصمیم گرفتند در شهرهای دیگر نیز این کنگره برگزار شود،اظهار داشت:  امسال با برگزاری کنگره ملی شهدا در کردستان، استان مرکز و ایلام دور اول کنگره تمام می شود و از سال 99 دوره دوم کنگره مجدداً کنگره ملی شهدا در قم  آغاز می شود این کنگره به نام شش هزار شهید استان قم خواهد بود.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: رهبر انقلاب پیگیری مستمر بر بحث کنگره ملی شهدا دارند و سعی شده تمام دغدغه ها و منویات رهبر انقلاب و نقطه نظرات ایشان در کنگره ملی که سال 99 در قم برگزار می شود مورد توجه قرار گیرد.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: نگاه مدیران استان قم به کنگره نگاه مثبتی است،  سوم محرم امسال اولین جلسه رسمی کنگره به ریاست استاندار قم برگزار شد و کمیته های کنگره معرفی شدند و کمیته ها از 23 کمیته به 13 کمیته تقلیل یافت نکته ای که در خصوص کمیته های کنگره در استان قم وجود دارد اضافه شدن 4 کمیته به کنگره است که در دیگر استان ها تعریف نشده بود.

1293 شهید بین الملل از 9 ملیت در قم مدفون هستند

وی افزود: با توجه به موقعیت قم و حضور روحانیت در قم کمیته شهدای روحانی در کنگره ملی شهدا در قم تعریف شد همچنین  کمیته شهدای بین الملل با توجه به اینکه 1293 شهید بین الملل از 9 ملیت در گلزارهای شهدای قم مدفون هستند نیز به کنگره ملی  شهدا اضافه شد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه رهبر انقلاب در خصوص کنگره‌های ملی شهدا  اعتقاد دارند که این کنگره ها  باید باعث برانگیختگی مردم شود کمیته ملی تشکل های مردمی نیز در کنگره ملی قم در نظر گرفته شده کنگره های باید صدای شهدا را به مردم برسانند.

حاحی زاده تصریح کرد: هدف از تشکیل کمیته تشکل های مردمی این است که خود مردم در کنگره ملی شهدا فعالیت داشته باشند و با توجه به تخصص هایی که دارند در این عرصه به کنگره کمک کنند زیرا  هر جا که مردم به میدان آمدند آثار بسیاری خوبی ارائه شد و نتایج مثبتی کسب شد، رهبر انقلاب بر تولید آثار ماندگار تأکیددارند از مردم دعوت می‌کنیم که بر اساس مهارت‌ها توانایی ها و تخصص های خود به کنگره ملی شهدا کمک کنند فراخوان‌های عمومی در این زمینه نیز انجام خواهد شد.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم افزود: همچنین کمیته فضای مجازی نیز برای این کنگره تعریف‌شده است بر اساس آمار 80 درصد مردم قم روزانه 2ساعت از فضای مجازی استفاده می کنند که در مجموع یک میلیون هشتصد هزار ساعت می شود که باید از این عرصه برای بهتر برگزار کردن کنگره ملی شهدا استفاده کرد.

وی عنوان کرد: برای شعار کنگره چندین جلسه برگزار شد و در نهایت از یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر به قم  که قم را سرآمد شهادت و سرافرازی خوانده بودند شعار کنگره ملی شهدا " قم سرآمد شهادت و سرافرازی" در نظر گرفته شد که اجلاسیه نهایی کنگره در آبان ماه سال 99برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, 1293 شهید بین الملل از 9 ملیت در قم مدفون هستند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه