اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی:

۷۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در نیمه نخست سال ۹۸

۷۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در نیمه نخست سال ۹۸
معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی از برقراری بیش از ۷۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، سرهنگ جلال عباس زاده در نشست خبری تشریح برنامه های هفته ناجا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت عامل رشد جوامع بشری است که در ایران ناجا، بیشترین سهم را در برقراری امنیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی، افزود: معرفی اقتدار، کارامدی و توانمندی پلیس در تامین امنیت، جلب اعتماد عمومی و مشارکت با دستگاههای اجرایی از جمله اهداف برنامه های اجرایی هفته ناجاست.

,

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز هفته ناجا از ۱۱ مهرماه، ابراز کرد: در این هفته تلاش می شود با فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی و در تعامل با اقشار مردم، اعتماد عمومی نسبت به پلیس را افزایش دهیم.

,

عباس زاده تاکید کرد: تامین امنیت در استان آذربایجان غربی از حساسیت ویژه ای برخوردار است که خوشبختانه ناجا در این راستا تلاش های بی شائبه داشته و دارد.

,

وی تاکید کرد: در نیمه اول سال جاری ۷۰۰ تماس با پلیس ۱۱۰ داشتیم که ۶۳ درصد تماس ها درخواست راهنمایی و مشاوره بوده و مابقی تماس‌ها منجر به عملیات شده است.

,

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: مردم در ۵۰۰ هزار تماس با ۱۹۷، انتقاد و پیشنهادهای خود را در خصوص عملکرد پلیس ارائه کردند که این امر نشاندهنده ارتباط تنگاتنگ مردم با ناجا و افزایش اعتماد عمومی به پلیس است.

,

عباس زاده افزود: نیروی انتظامی در این هفته می کوشد با قانون گرایی، جامعه محوری، مشارکت مردمی و هشدارهای انتظامی و اطلاع رسانی به مردم و اموزش همگانی در خصوص آسیب های اجتماعی جلوه اجتماعی ناجا را نمایان کند.

,

به گفته وی، افزایش ۹۳ درصدی کشف سرقت‌ها، ۵۱ درصدی کشفیات قاچاق مشروبات الکلی و ۲۵ درصدی کشفیات مواد مخدر  در سایه ارتقا توانمندی و بهره مندی از تکنولوژی و مشارکت مردمی محقق شده است.

,

معاون هماهنگ کننده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش فوتی های تصادفات درون شهری گفت: فوتی های تصادفات درون شهری کاهش چشمگیری دارد که نشان دهنده قانون‌مداری مردم و ارتقای سطح اموزش راهنمایی و رانندگی است.

,

عباس زاده با اشاره به اینکه در کنار ارائه مشاوره در تمام کلانتری های استان، مرکز مشاوره تخصصی با حضور مجربترین افراد در معاونت اجتماعی ناجا در خدمت عموم مردم است، اذعان کرد: امنیت پایدار بدون حضور مردم میسر نمی شود که خوشبختانه مردم به این سطح از آگاهی رسیده اند.

,

وی با تاکید بر اینکه هیچ جرایم خشنی در ۶ ماهه اتفاق نیفتاده است و تمام آیتم های سرقت کاهش داشت، گفت: متهمین دستگیر شده ۱۶ درصد، باندهای حرفه ای متلاشی شده در خصوص موادمخدر ۲۷ درصد وخودروهای توقیفی ۳ درصد افزایش یافته است که این امر مرهون تلاش نیروهای انتظامی، ارتباط و مشارکت مردم و آموزش و اطلاع رسانی رسانه های استان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه