اخبار داغ

اعلام آمادگی استاندار خراسان شمالی برای حمایت از برگزاری نمایشگاه های فصلی کتاب

اعلام آمادگی استاندار خراسان شمالی برای حمایت از برگزاری نمایشگاه های فصلی کتاب
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نباید به برگزاری نمایشگاه های کتاب به صورت سالانه اکتفا کنیم، گفت: آمادگی همکاری و حمایت از اداره ارشاد استان برای برگزاری نمایشگاه های فصلی را داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب در خراسان شمالی در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: کتاب، دانش و آگاهی مقوله ای است که مسلمانان به آن مفتخر هستند و آن را باعث سربلندی خود می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

 

,

وی ادامه داد: آنچه که موجب شده بیش از یک هزار و 400 سال نور اسلام خاموش نشود تاکید دین بر مطاله ، علم و روشنایی نور ناشی از آگاهی و تحولی است که در انسان به سمت کمال ایجاد می کند.

,

 

,

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نباید به برگزاری نمایشگاه های کتاب به صورت سالانه اکتفا کنیم، گفت:  آمادگی همکاری و حمایت از اداره ارشاد استان برای برگزاری نمایشگاه های فصلی را داریم.

,

 

,

این مقام مسئول در استان خاطر نشان کرد: برگزاری این نمایشگاه ها در استان قطعا می تواند ثمراتی برای جامعه به ویژه جوانان و دانش آموزان که آینده سازان استان هستند دربر داشته باشد.

,

 

,

وی در انتها خاطر نشان کرد: امید است که مردم استان شرایط شان به گونه ای باشد که بتوانند از فرصت پیش آمده با تخفیفاتی که لحاظ شده است حداکثر استفاده را داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه