اخبار داغ

در نشست خبری هفته ناجا در لنده مطرح شد:

کاهش انواع جرائم در شهرستان لنده/ مردمی بودن پلیس مهمترین رویکرد پلیس است

کاهش انواع جرائم در شهرستان لنده/ مردمی بودن پلیس مهمترین رویکرد پلیس است
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: وجود دو سامانه 110 و 197 به عنوان دو پل ارتباطی برای فوریت های پلیسی و نظارت همگانی بر رفتار سازمانی نیروها ناجا و ارائه پیشنهادات و انتقادات دو سامانه مهمی هستند که مردم می توانند با پلیس در ارتباط باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، سرگرد فرزین جمشیدی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای ناجا گفت: بدون شک اگر امروز امنیت و آرامشی داریم مرهون تلاش ها و زحمات ارزشمند و جانفشانی کسانی که بر برقراری این امینت جان خویش را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، سرگرد فرزین جمشیدی صبح امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزارشد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای ناجا گفت: بدون شک اگر امروز امنیت و آرامشی داریم مرهون تلاش ها و زحمات ارزشمند و جانفشانی کسانی که بر برقراری این امینت جان خویش را تقدیم نظام و انقلاب کردند.,

وی افزود: در جامعه امروزی امنیت به‌عنوان نعمتی بی‌بدیل، یکی از ضروری‌ترین نیازهای بشراست که در سایه وجود آن، زمینه‌های رشد و بالندگی برای آحاد جامعه فراهم می‌شود که این نیز مرهون تلاش 24ساعته فرندان مردم در ناجا است.

, وی افزود: در جامعه امروزی امنیت به‌عنوان نعمتی بی‌بدیل، یکی از ضروری‌ترین نیازهای بشراست که در سایه وجود آن، زمینه‌های رشد و بالندگی برای آحاد جامعه فراهم می‌شود که این نیز مرهون تلاش 24ساعته فرندان مردم در ناجا است.,

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد:بی تفاوت بودن مردم به مقوله امنیت یعنی پیدایش هرج و مرج در جامعه و افزایش بحرانی آسیب های اجتماعی در جامعه، که از این رو پلیس وظیفه دارد در این حوزه از جان و مال خویش هزینه کند تا امنیت پایدار در جامعه حکم فرما شود.

, فرمانده انتظامی شهرستان لنده تصریح کرد:بی تفاوت بودن مردم به مقوله امنیت یعنی پیدایش هرج و مرج در جامعه و افزایش بحرانی آسیب های اجتماعی در جامعه، که از این رو پلیس وظیفه دارد در این حوزه از جان و مال خویش هزینه کند تا امنیت پایدار در جامعه حکم فرما شود.,

جمشیدی در ادامه اظهارکرد: شعار امسال هفته ناجا «پلیس هوشمند، امین مردم» است که به عنوان یکی از مظاهر برجسته اقتدار ملی و سپر پولادین امنیتی ایران به جامعه معرفی کند و با تکیه بر روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و آمادگی‌های همه‌جانبه سازمانی و عملیاتی، نقشه‌ها و فتنه‌های طراحی شده توسط اتاق‌های فکر دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش کشور را در چهل سالگی انقلاب اسلامی ابتر سازد.

, جمشیدی در ادامه اظهارکرد: ,

وی با تشریح برنامه های هفته ناجا در شهرستان لنده گفت: هفته ناجا از روز پنجشنبه با غباررویی گلزارشهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گران‌قدر شروع می‌شود و در روز هفدهم مهرماه به پایان می‌رسد که در طول ایام هفته برنامه های متنوع و مختلفی اجرا خواهد شد.

,

فرمانده انتظامی  شهرستان لنده عنوان کرد: نشست خبری، سخنرانی فرمانده انتظامی شهرستان قبل از خطبه‌های نمازجمعه، برگزاری صبحگاه مشترک، حضور کارشناسان انتظامی در مدارس، بازدید دانش آموزان از قسمت های مختلف نیروی انتظامی، دیدار با امام جمعه، نشست با سران طوایف، ریشسفیدان و متنفذین وشورای های حل اختلاف، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری نشست پرسش و پاسخ با مردم از جمله برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان لنده در هفته ناجا است.

,

جمشیدی در ادامه اظهارکرد: وجود دو سامانه 110 و 197 به عنوان دو پل ارتباطی برای فوریت های پلیسی و نظارت همگانی بر رفتار سازمانی نیروها ناجا و ارائه پیشنهادات و انتقادات دو سامانه مهمی هستند که مردم می توانند با پلیس در ارتباط باشند.

,

وی در ادامه گفت: مردم داری مهمترین برنامه پلیس است چرا که اعتقاد داریم مردم باید در خصوص امنیت پایدار خود در جامعه ناظر پلیس باشند و در همین رابطه به دنبال ایجاد بستر های لازم برای پلیسی مردمی هستیم.

,

وی در ادامه گفت: کاهش چشمگیر در تمام جرائم در شهرستان لنده باعث شده است تا این شهرستان به عنوان یکی از شهرستان های امن در استان و کشور تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه