اخبار داغ

گفتگو با جانباز روشندلی که روز گذشته در محضر رهبر انقلاب شعر خواند؛

مهربانی و صمیمیت حضرت آقا برای ما جانبازان مایه آرامش است/ اگر ما جانباز 70درصد هستیم همسرانمان جانباز 100درصد هستند/ توزیع وصیتنامه شهدا در راهپیمایی اربعین

مهربانی و صمیمیت حضرت آقا برای ما جانبازان مایه آرامش است/ اگر ما جانباز 70درصد هستیم همسرانمان جانباز 100درصد هستند/ توزیع وصیتنامه شهدا در راهپیمایی اربعین
جانباز روشندل دفاع مقدس گفت: چشم من نمی‌بیند و نابینا هستم اما رهبر معظم انقلاب را می‌بینم وقتی صدای گرم حضرت آقا را می‌شنوم و مهربانی و صمیمیت ایشان را با جانبازان می‌بینم بسیار آرامش پیدا می‌کنم ایشان ولی‌فقیه ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز گذشته در دیدار فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب کلیپی از دیدار جانباز روشندل حمید اعتماد با رهبر انقلاب منتشر شد که مورد استقبال کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حمید اعتماد رئیس انجمن جانبازان بصیر در گفتگو با خبرنگار قم فردا، در خصوص این دیدارو شعری که برای رهبری خواند اظهار کرد: شاعر شعر را نمیشناسم ولی شعری دلنشینیست. وقتی رهبر معظم انقلاب را با آن دست جانبازی‌اش جلوی خودم احساس کردم این شعر بر زبانم جاری شد که "عاقبت از لطف حق دوران مهدی می‌رسد، می دهد این دل گواهی پیر ما سید علی، پرچم از دست تو بر دستان مهدی می رسد".

این جانباز روشندل دفاع مقدس گفت: چشمی برای دیدن ندارم اما رهبر معظم انقلاب را می بینم وقتی صدای گرم حضرت آقا را می شنوم و مهربانی و صمیمیت ایشان را با جانبازان می بینم بسیار آرامش پیدا می کنم.

اعتماد گفت: حضرت آقا علاوه بر مهربانی نسبت به جانبازان به همسران جانبازان نیز احترام زیادی قائل هستند وقتی آقای شهیدی به رهبر انقلاب گفتند که برای همسران جانبازان 70 درصد کارت شناسایی صادر کردند، من به رهبر انقلاب عرض کردم باید به همسران ما جانبازان 70 درصد کارت 100درصد جانبازی داده شود چرا که ما هرچه داریم از همسرانمان داریم.

این جانباز روشندل دفاع مقدس عنوان کرد: بعد از آن دوباره قطعه شعر دیگری در محضر رهبر معظم انقلاب خواندم "قرآن و آب و آینه در دست همسرند، گفتی به او که بیش بمانم؛ نمی شود. مجنون ترین منم، و تو لیلاترین من، هر مریمی که مثل تو مریم نمی شود".
که بعد از خواندن این شعر رهبر معظم انقلاب گفتند "احسنت ان شاءالله که همین‌طور باشد" و از همسران جانبازان هم تقدیر شد.

, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,

اقتدار رهبر انقلاب باعث غرور است

وی تأکید کرد: وقتی اقتدار رهبر انقلاب را می بینم احساس غرور می کنم اینکه پهپاد آمریکا توسط سپاه ساقط می شود و وقتی پاسداران انقلاب اسلامی کشتی انگلیس را در خلیج فارس که زمانی در تسلط کامل بیکانگان بود توقیف می کند همه این‌ها از برکت ولی فقیه و اقتدار ولی فقیه است که به رزمندگان شجاعت و شهامت می دهد، مردم ایران بهترین مردم هستند و با پیروی از ولایت فقیه همه مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت اقتدار می آورد. حضرت آقا هم بسیار خوشحال شدند که جانبازان در بحث روایت وارد شدند خود رهبر انقلاب هم راوی جنگ هستند.

وی افزود: من خادم موسسه پیام آوران ایثار هستم و در بحث روایت سیره شهدا فعالیت می کنم. رهبر انقلاب زمانی فرموده بودند شما جانبازان چشمی با چشمتان، جانبازان قطع نخاع با ویلچرتان و هر جانبازی بنا بر نوع جانبازی خود در زمینه روایت گری فعالیت کنند که این خودش رفتن 50 درصد راه است. اگر آموزش تخصصی هم ببینند 100درصد راه را در روایت گری و تاثیر گذاری روی جوانان رفته اند به همین خاطر در انجمن پیام آوران ایثار بحث آموزش تخصصی راویان را دنبال کردیم.

توزیع وصیت نامه شهدا به زبان های مختلف بین زائران خارجی اربعین

, اقتدار رهبر انقلاب باعث غرور است,
,
,
,
,
,
,
,
, توزیع وصیت نامه شهدا به زبان های مختلف بین زائران خارجی اربعین,

رئیس موسسه پیام آوران ایثار تصریح کرد: ما یک انجمن مردم نهاد بزرگ هستیم که اعضای آن یا خانواده شهید هستند یا جانباز و آزاده هستند که به این‌ها آموزش تخصصی روایت گری داده‌ایم و این عزیزان به مدارس و راهیان نور اعزام می شوند.

وی خاطرنشان کرد: قرار است اعزام های برون مرزی نیز داشته باشیم در مرز شلمچه حضور پیدا خواهیم کرد و علاوه بر پذیرایی از مهمانان در موکب هایی که دایر شده برای مهمانان خارجی که برای پیاده روی اربعین آمده اند روایت گری خواهیم کر. وصیت نامه شهدا را به زبان های مختلف تهیه کرده و توزیع خواهیم کرد.

وی گفت: بنا بر توصیه رهبر انقلاب برای معرفی دفاع مقدس به خارج از مرزها، تصمیم داریم به زائران خارجی اربعین بگویم اگر در کربلا شهادت بود در دفاع مقدس هم بود، اگر در کربلا اسارت بود در دفاع مقدس هم  اسارت بود اگر در کربلا جانبازی بود در دفاع مقدس هم جانبازی بود و دفاع مقدس ایران امتداد راه شهدای کربلا بود ، در پیاده روی اربعین همه ملیت ها، قومیت ها ، مذاهب و ادیان حضور خواهند داشت و یک حضور عظیم را به نمایش خواهند گذاشت.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه