اخبار داغ

رئیسی در بدو ورود به بندرعباس؛

قاچاق کالا، رونق تولید را تهدید می‌کند/ در زمینه صادرات و واردات هرمزگان، تصمیمات مهمی خواهیم گرفت

قاچاق کالا، رونق تولید را تهدید می‌کند/ در زمینه صادرات و واردات هرمزگان، تصمیمات مهمی خواهیم گرفت
رئیس قوه قضاییه گفت: موضوع نگران‌کننده در این استان قاچاق کالا بوده که یکی از مسائل رنج‌آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند؛ این موضوع از دغدغه‌های مهم بنده است و باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد و با همفکری مسئولان مختلف به فکر مواجه با این موضوع هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی،رئیس قوه قضاییه صبح امروز در بدو ورود به بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای سفرهای استانی، هرمزگان را به دلیل مسائل خاصی که در این استان وجود دارد، انتخاب کردیم که در این سفر دیدار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهدا، روحانیون، نخبگان، دانشگاهیان،همکاران قضایی و اداری و نشستی با مسئولان ادارات و سازمان‌ها برنامه‌ریزی‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: استان هرمزگان علی‌رغم تمامی تلاش‌ها در چهل‌ساله پیروزی انقلاب اسلامی در جهت توسعه‌یافتگی استان و اقدامات بسیاری که انجام‌شده، بازهم با مشکلاتی مواجه است

,

رئیسی عنوان کرد: هرمزگان هم قطب کشاورزی، هم از محورهای مهم صنعت به‌ویژه صنایع سنگین و هم از محورهای چندگانه شیلاتی در کشور است اما به دلیل مشکلات اقتصادی، مردم با مشکلاتی مواجه هستند که گام‌هایی در جهت رفع مشکلات برداشته‌شده است.

, رئیسی عنوان کرد: , رئیسی عنوان کرد: ,

وی تاکید کرد: ما هم در این سفر در رابطه با مسائل مختلف به‌ویژه در زمینه صادرات و واردات که هرمزگان یکی از محورهای مهم کشور در این حوزه است، جلسات و تصمیمات مهمی خواهیم گرفت.

, وی تاکید کرد: , وی تاکید کرد: ,

رئیس قوه قضاییه خاطر نشان کرد: موضوع نگران‌کننده در این استان قاچاق کالا بوده که یکی از مسائل رنج‌آور است و رونق تولید را تهدید می‌کند؛ این موضوع از دغدغه‌های مهم بنده است و باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد و با همفکری مسئولان مختلف به فکر مواجه با این موضوع هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه