اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی:

ایران در زمینه کاهش تعهدات هسته ای تخلفی نکرده است/ بیانات رهبری همواره در برابر هجمه دشمنان کارساز بوده است

ایران در زمینه کاهش تعهدات هسته ای تخلفی نکرده است/ بیانات رهبری همواره در برابر هجمه دشمنان کارساز بوده است
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب همواره کار ساز بوده است، گفت: فرمایشات ایشان در برابر هجمه دشمنان، پس از برجام، جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان و اعمال تحریم های متعدد از سوی آمریکا بسیار نتیجه بخش بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه گفت: شرایط حساسی در کشور با توجه به دشمنی های آمریکا به وجود آمده است که می طلبد تمامی دستگاه ها، قوای سه گانه و مقامات لشکری و کشوری با اتحاد و همدلی رویه را بر اساس سیاست های نظام اتخاذ کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب همواره کار ساز بوده است، ابراز کرد: فرمایشات ایشان در برابر هجمه دشمنان، پس از برجام، جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان و اعمال تحریم های متعدد از سوی آمریکا بسیار نتیجه بخش بوده است.

,

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقاومت مردم در راستای اقدامات آمریکا بسیار مناسب جواب داد، عنوان کرد: سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل با توجه به اینکه از موضع اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیان شد نشان دهنده رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و مقاومت مردم بود.

,

انارکی محمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری روز گذشته بر کاهش تعهدات هسته ای تأکید داشتند، ادامه داد: کاهش تعهدات هسته ای جمهوری اسلامی ایران بر اساس برنامه، قواعد و قراردادی است که به امضاء رسیده است و در این زمینه هیچ گونه تخلفی صورت نخواهد گرفت و ما با همین رویکرد پیش می رویم.

,

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اروپائیان باید به فکر باشند و در زمینه 15 میلیارد دلاری که مقرر شد در برابر نفت ایران تعهد ایجاد کنند ،اقدام نمایند و چنانچه در این راستا کاری از سوی اروپایی ها انجام شود حسن نیتشان را ثابت کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بودجه آینده کشور را بدون نفت در نظر گرفته است، تصریح کرد: آمریکایی ها کارشان این است که اقدامات متعددی اعم از جنگ روانی، اعمال تحریم و .. را علیه کشورمان انجام دهند و ما امیدواریم که با همدلی و اتحاد بتوانیم این دوره را بگذرانیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه