اخبار داغ

شهردار شیرین سو مطرح کرد؛

شیرین سو آماده خدمت به زائران امام حسین(ع)

شیرین سو آماده خدمت به زائران امام حسین(ع)
شهردار شیرین سو از آمادگی کامل شهرداری برای استقبال از زائرین حرم اباعبدالله الحسین (ع) در شهر شیرین سو خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی موسوی، شهردار شهر شیرین سو در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ عبور زائرین حسینی از شیرین سو را فرصتی برای خدمتگزاری به ایشان دانست و اظهارکرد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی و طی روزهای بازگشت زائرین از زیارت تمامی نیروهای خدمات شهری و واحد آتش نشانی شهرداری آماده باش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

موسوی ادامه داد: خدمت به زائرین کربلا و برپایی موکب های حسینی در تمامی شهرهای کشور و مسیر پیاده روی برخاسته از اعتقادات مذهبی شعیان است و این سنت حسنه به صورت خودجوش و با نذورات مردم انجام میشود و شهرداری نیز تمام تلاش خود را برای پاکیزه نگه داشتن محیط شهری، حفظ ایمنی زائران و مهیا کردن امکانات شهری برای استفاده ایشان بکار میگیرد.

,

شهردار شیرین سو با اشاره به فداکاری ها و مجاهدت های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: الگوی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، حضرت اباعبدالله الحسین بود و ما وظیفه داریم در تمام امور خود یاد شهدای عزیزمان را گرامی بداریم و از تصاویر و وصایای ایشان در مسیرهای عبوری استفاده کنیم و ایام اربعین حسینی فرصت مناسبی برای تبلیغات دینی و اعتقادی است.

,

وی فضاسازی شهری را از دیگر برنامه های شهرداری در ایام اربعین خواند و گفت: فضای شهر شیرین سو از چند روز مانده به ایام اربعین معنوی خواهد شد.

,

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: شیرین سو دروازه ورودی استان همدان است و امیدواریم به عنوان اولین همدانی میزبان زوار امام حسین (ع) پذیرایی شایستگی انجام دهیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه