اخبار داغ

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

احداث 48 واحد مسکونی برای نیازمندان در زنجان

احداث 48 واحد مسکونی برای نیازمندان در زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در قالب تفاهم نامه ای از سوی بسیج سازندگی استان زنجان 48 واحد برای افراد نیازمند در استان احداث می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در قالب طرح همبستگی ملی پروژه های متعددی برای رفع نیاز سیل زدگان از ابتدای سال جاری در استان زنجان اجرایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با دعوت ملی بسیج مستضعفان کشور، این طرح در استان ها آغاز شده است، بیان داشت: همبستگی و انسجام ملی برای رفع آلام سیل زدگان ضروری است.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سیل مشکلات بسیاری را برای هموطنان ایجاد کرده است که در قالب تفاهم نامه ای از سوی بسیج سازندگی استان زنجان 48 واحد برای افراد نیازمند در استان احداث می شود.

,

طهماسبی یادآور شد: در قالب تفاهم نامه منعقد شده بین بسیج سازندگی و کمیته امداد 189 واحد مسکونی در استان زنجان بازسازی می شود.

,

وی با اشاره به اینکه قرار بود مبلغ ۱۵ میلیون برای هر احداث هر واحد مسکونی اختصاص یابد،افزود: هنوز این مبلغ به بسیج سازندگی استان اختصاص نیافته است.

,

این مسئول با بیان اینکه مشکلات گرانی مصالح موجب کندی روند کار شده است، تصریح کرد: قرار بود مبلغ 5 میلیون تومان نیز از سوی استانداری زنجان برای احداث واحدهای مسکونی اختصاص یاد که محقق نشده است.

,

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برضرورت محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت:محرومیت‌ زدایی و خدمات‌ رسانی به اقشار محروم جامعه از مهمترین اهداف این نهاد محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه