اخبار داغ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه عنوان کرد

شیفت‌بندی نانوایی‌های مسیر تردد زوار اربعین

شیفت‌بندی نانوایی‌های مسیر تردد زوار اربعین
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از شیفت‌بندی نانوایی‌های مسیر تردد زوار اربعین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماشا الله ارویسی در گفت و گو با مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مرز خسروی از زیر ساختهای موجود در شهرستان های مسیر تردد زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) بازدید به عمل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بیان داشت: این اداره کل در راستای خدمت رسانی به زوار اربعین آمادگی کامل دارد.

,

این مسئول گفت: هماهنگی های لازم در زمینه تامین نان تمامی موکب‌های برپا شده در مسیر پیاده روی اربعین از طریق واحدهای خبازی سطح استان و خبازی سیار مستقر در موکبها انجام شده است.

,

وی همچنین از تامین آرد مورد نیاز ۱۱ موکب استان کرمانشاه که در کشور عراق مستقر شده اند خبر داد که با همکاری گمرک از کشور خارج می شود.

,

ارویسی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به زوار اربعین با بهره گیری از تمام امکانات وظیفه ای همگانی است، خاطرنشان کرد: خدمت به زائرین امام حسین (ع) افتخاری است که خداوند متعال به مردم کرمانشاه عنایت کرده است.

,

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بیان داشت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به زوار اربعین شماری از نانوایی ها به ویژه در محل ترد زوار اربعین به صورت شیفت بندی شده فعالیت خواهند کرد.

,

این مسئول با بیان اینکه به زودی لیست این نانوایی ها اعلام خواهد شد، خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد اربعین مقرر شد میزان آرد مورد نیاز نانوایی ها برآورد و از سوی اداره غله و بازرگانی تامین شود.

,

وی گفت: آمادگی کامل تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها در ایام اربعین وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه