اخبار داغ

معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان خبر داد؛

استقرار 40 موکب استان کرمان در شهر کربلا/ 4 موکب در سطح استان پذیرای زوار غیر ایرانی هستند

استقرار 40 موکب استان کرمان در شهر کربلا/ 4 موکب در سطح استان پذیرای زوار غیر ایرانی هستند
معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی 40 موکب از سراسر استان برای خدمات رسانی به زائران در عراق راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بیدشکی معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان در ارتباط با راه اندازی موکب های استان کرمان در عراق به خبرنگار راه آرمان گفت: بر خلاف سال های گذشته که موکب های استان در سراسر مسیر پیاده روی قرار داشتند در اربعین سال جاری موکب های استان در شهر کربلا راه اندازی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان موکب های مربوط به شهرستان ها با کمک خیرین و علاقه مندان به پرداخت نذورات راه اندازی شده و ادامه فعالیت آن ها با این کمک رسانی ها انجام می شود.

,

بیدشکی ابراز داشت: تاکنون هیچ دست گاه خاصی در جهت کمک رسانی برای راه اندازی موکب های استان اقدام نکرده است و تنها به لطف مردم و خیرین این اقدام در حال انجام است.

,

وی تاکید کرد: در حال حاضر موکب های کرمانی در شهر کربلا در حال آماده سازی هستند و تا دو روز بعد از اربعین این موکب ها در عراق مستقربوده و به زائران خدمات رسانی می کنند.

,

معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان یادآور شد: سال های گذشته موکب های کرمانی در شهر کربلا با فاصله ای دور از حرمین قرار داشتند، در سال جاری تلاش شده است این فاصله کمتر شود و محل بهتری برای اسکان زائران در نظر گرفته شده است.

,

بیدشکی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان در مسیر عبور زائران غیر ایرانی قرار دارد از این رو 4 موکب برای خدمات رسانی به این زائران غیر ایرانی در این مسیر راه اندازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه