اخبار داغ

مدیر نظارت امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل :

یک مرکز غیرمجاز پوست و مو، لیزر و بوتاکس در اردبیل پلمپ شد

یک مرکز غیرمجاز پوست و مو، لیزر و بوتاکس در اردبیل پلمپ شد
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک مرکز غیرمجاز پوست و مو در مرکز شهر اردبیل پلمپ و فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،روز به مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، یک مرکز غیرمجاز پوست و مو در مرکز شهر اردبیل که بدون تابلوی مشخص توسط فرد غیر پزشک اداره و فعالیت های غیرمجاز از قبیل لیزر، تزریق بوتاکس، ژل و ... انجام می داد شناسایی وبا همکاری نیروی انتظامی پلمب و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه فرد متخلف با ورود به اقدامات مداخله گرانه در رشته غیرمرتبط تحصیلی خود و با وجود تعهد قبلی مبنی بر عدم انجام فعالیت های غیرمجاز، همچنان به رویه خود ادامه می داد افزود: بدنبال بازدیدهای مداوم کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه مجددا فعالیت غیر مجاز این فرد متخلف محرز و از ادامه کار ایشان ممانعت به عمل آمد.
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت : انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و درمانی از قبیل لیزر، تزریق بوتاکس، ژل، پلاسما( پلکسر) و .... در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر پزشک انجام شود.

, وی, وی,
,

وی تاکید کرد: از عموم هم استانی های عزیز درخواست می شود هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمانهای پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه گزارش نمایند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه