اخبار داغ

به همت بسیج سازندگی؛

3 خانه محروم در سوادکوه افتتاح شد

3 خانه محروم در سوادکوه افتتاح شد
فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: سه خانه محروم در سوادکوه با همت بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد عصر امروز در مراسم افتتاح خانه محروم در شهرستان سوادکوه، با بیان سخن امام مبنی بر اینکه یک موی کوخ نشینیان را به کاخ نشینان نمی‌دهم، به همگرایی میان ادارات برای رفع محرومیت اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در کشور و ازجمله در شهرستان سوادکوه برای کمک به مددجویان کمیته امداد و محرومیت‌زدایی در حال انجام است.

وی با اشاره تعداد سهمیه خانه محروم توسط سپاه شهرستان سوادکوه در قرارگاه محرومیت زدایی جهاد سازندگی سپاه استان در سال جاری را 15 واحد برشمرد و افزود: تعداد 4 مددجو موفق به تهیه زمین نشدند و در نتیجه ما ساخت 11واحد را شروع کردیم که از این تعداد دو واحد افتتاح و سه واحد امروز افتتاح می‌شود و مابقی درطی سال افتتاح خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان سوادکوه، ساخت خانه محروم را یک کار جهادی دانست و با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان شهرستان، گفت: صعب‌العبور بودن منطقه مانع انجام کار نشد و اعضای پایگاه مقاومت بسیج عالیه‌کلا در یک گروه 12 نفره، طی چهار روز متوالی به کمک بسیج سازندگی آمدند و اگر هزینه اردوهای جهادی محاسبه شود، رقم ساخت این خانه‌ها به مراتب بالاتر از مبالغ گفته شده، است.

در ادامه این مراسم معاون سیاسی امنیتی فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه هر اداره بر مبنای چارت سازمانی وظایفی دارد و بر مبنای آن عمل می‌کند، افزود: اما برخی ادارات خارج از مقوله اداری و بر اساس آموزه‌های دینی عمل می‌کنند و یکی از این سازمان‌ها، سپاه است که علاوه بر وطیفه ذاتی خود، به‌عنوان حافظان آرمان‌های انقلاب ناظر بر کلیه فعالیت‌ها و رفع نیازمندی‌های مستضعفان هستند.

عین‌اله طالبی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی کلیه اقشار را فراموش نمی‌کند و توجه ویژه به محرومان دارد، گفت: یکی از این موارد توجه تأسیس کمیته امداد برای رفع نیاز محرومان در همان اوایل انقلاب بوده است.

در ادامه این مراسم، مرادی، رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه، احداث مسکن را یکی از عوامل توانمدسازی مددجویان عنوان کرد و گفت: این اتفاق با همکاری بسیج سازندگی شهرستان، همت خانواده و مساعدت خیران صورت گرفت و مسکن 50 متری با هزینه 65 میلیون تومان برای یک خانواده تحت پوشش کمیته امداد احداث شد که از این میزان بخشی سهم خانواده، 30 میلیون سهم کمیته امداد و بخشی هم به دلیل افزایش قیمت، از طریق سپاه کشور پرداخت شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه