اخبار داغ

وقتی کار شورایی معنا ندارد؛

بی‌اطلاعی عضو زن شورای شهر از کمیته بانوان شورا

بی‌اطلاعی عضو زن شورای شهر از کمیته بانوان شورا
عضو شورای شهر یزد اظهار داشت: باوجود آنکه فقط دو عضو زن در شورای شهر است اما بنده به‌عنوان عضو زن شورای شهر در جریان کار کمیته بانوان شورا نبوده و حتی عضو این کمیته هم نیستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، الهه جورابی اظهار داشت: باوجود آنکه فقط دو عضو زن در شورای شهر است اما بنده به‌عنوان عضو زن شورای شهر در جریان کار کمیته بانوان شورا نبوده و حتی عضو این کمیته هم نیستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی عنوان کرد: علی‌رغم این‌که انتظار می‌رفت با توجه به کار شورایی، کمیته بانوان شورای شهر با سرپرستی و همفکری هر دو عضو زن شورا تشکیل می‌شد اما بنده را در جریان تشکیل این کمیته قرار ندادند.

,

عضو شورای شهر یزد با اظهار بی‌اطلاعی از برنامه‌های کمیته بانوان شورای شهر بیان کرد: از این‌که چه افرادی و با چه رزومه و سابقه‌ای عضو این کمیته هستند بی‌اطلاع هستم اما وقتی کمیته بانوان برای مشاوره به شورا تشکیل می‌شود باید از بانوانی باشند که رزومه‌ای بسیار قوی داشته باشند و درزمینه های مختلف حرف اول را در شهر بزنند.

,

جورابی بابیان این‌که برای ما مشخص نیست که اعضای این کمیته  بر اساس چه معیار و ملاکی  انتخاب‌شده‌اند افزود: تاکنون به جلسات کمیته بانوان دعوت نشده‌ام و در جریان برنامه‌ها و اقدامات آن‌ها نیستم و تاکنون گزارشی نیز در این زمینه به شورا ارائه نشده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه