اخبار داغ

قاچاق سازمان یافته تولید ملی را تهدید می کند/ دغدغه ما کوله بر هایی که امرار و معاش زندگی خود می گذرانند، نیست

قاچاق سازمان یافته تولید ملی را تهدید می کند/ دغدغه ما کوله بر هایی که امرار و معاش زندگی خود می گذرانند، نیست
رئیس قوه قضاییه گفت: قاچاقچیان بزرگ کسانی هستند که دستشان پشت پرده بوده و قاچاق کالا سازمان یافته نه یک کانتینر بلکه کانتینر های فراوانی کالا قاچاق جابه جا می کنند و رونق و تولید ملی را تهدید می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه ظهر امروز در دیدار خانواده معظم شهدا ،روحانیون وبرگزیدگان استان هرمزگان با اشاره به همجواری این استان با دو دریای خلیج فارس و عمان اظهار کرد:در استانی که ۱۴۰۰کیلومتر مرز دریا وجود دارد ما نباید دغدغه اشتغال داشته باشد و خداوند این نعمت را عنایت کرده باید از آن استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, :, :,

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه در موضوع قاچاق کالا دغدغه ما قاچاق سازمان یافته است ،دغدغه ما کوله بر هایی که امرار و معاش زندگی خود می گذرانند، نیست، گفت: در موضوع قاچاق کالا مسئله ما آن عزیز مرز نشینی نیست که برای ارتزاق خانواده خود یک کالا را جابه جا می کند.

,

رئیسی عنوان کرد: قاچاقچیان بزرگ کسانی هستند که دستشان پشت پرده بوده و قاچاق کالا سازمان یافته نه یک کانتینر بلکه کانتینر های فراوانی کالا قاچاق جابه جا می کنند و رونق و تولید ملی را تهدید می کنند.
وی افزود: از سازمان سپاه که به موضوع صید غیر مجاز ورود کردند تشکر می کنم؛ صیادان بومی این خطه کار خود را خوب بلد هستند که چگونه به اکوسیستم دریا ضرر وارد نشود.

,
,

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: دریا خواری، زمین‌خواری، کوه‌خواری و جنگ خواری همگی تخلف است و با چنین تخلفاتی قاطعانه برخورد می‌کنیم.

,

رئیسی خطاب به تمام مسئولان گفت: در گام دوم انقلاب عدالت آموزشی باید رعایت شود و از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها برای شکوفایی جامعه استفاده شود.

,
وی با تاکید بر اینکه عدالت استخدامی در جامعه باید رعایت شود، خاطر نشان کرد:÷ پارتی بازی نباید صورت گیرد و در استخدامی ها باید بهترین ها به کار گرفته شوند.
,
انتهای پیام/
,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه