اخبار داغ

رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان مطرح کرد؛

کمبود وسایل کمک آموزشی مهمترین مشکل هیئت ژیمناستیک استان/ ژیمناستیک سمنان در صدر هیئت های برتر کشور

کمبود وسایل کمک آموزشی مهمترین مشکل هیئت ژیمناستیک استان/ ژیمناستیک سمنان در صدر هیئت های برتر کشور
رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان با اعلام اینکه این هیئت در صدر هیئت های برتر کشور قرار دارد، گفت: مهمترین مشکل هیئت ژیمناستیک استان کمبود وسایل کمک آموزشی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ایزدفر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، از فعالیت بیش از 3 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در سطح استان خبر داد و گفت: تعداد خواهران ژیمناست در سطح استان بیشتر از برادران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان ادامه داد: 3 شهرستان سمنان، شاهرود و دامغان به ترتیب بیشترین ورزشکار را به خود اختصاص دادند.

,

ایزدفر از اعزام 12 ورزشکار به مسابقات آسیایی ازبکستان که 6 از این ورزشکاران  عضو تیم ملی هستند، عنوان کرد: اردوهای تیم ملی ژیمناستیک در سطح شهرستان ها در حال برگزاری است.

,

وی اذعان کرد: 3 آبان ماه مسابقات منطقه ای با حضور 5 استان سمنان، گلستان، مازندارن، خراسان رضوی و خراسان شمالی برگزار می شود که منتخبین این دوره به مسابقات کشوری که 24 آبان ماه برگزار می شود شرکت می کنند.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان با بیان اینکه کلاس های آموزشی ژیمناستیک در تمامی شهرستان ها و در طول سال برگزار می شود،افزود: شهرستان های سمنان، شاهرود وگرمسار دارای آکادمیک ژیمناستیک و سالن اختصاصی هستند.

,

ایزدفر مهم ترین مشکلات ورزشکاران را کمبود تجهیزات کمک آموزشی در سالن های اختصاصی دانست و گفت: در شهرستان سمنان تجهیزات کمک آموزشی سالن ها تکمیل شده است.

,

وی در ادامه افزود: ژیمناستیک کاران شهرستان هایی که سالن اختصاصی ندارند مجبور به تمرین در دیگر سالن های ورزشی هستند که تجهیز نبودن این سالن ها، ورزشکاران به مشکل برخوردند.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان با بیان اینکه بیش از 50 مربی  در سطح استان و در رشته ورزشی ژیمناستیک  فعالیت می کنند، مطرح کرد: با وجود کلاس های آموزشی مربیگری و ارتقاء گواهی مربیان خوشبختانه هیئت با کمبود مربی مواجه نیست.

,

ایزدفر با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین اهداف هیئت افزایش شاخه های ورزشی بیشتر در ژیمناستیک است، تصریح کرد: رشته پارکو به ژیمناستیک اضافه شده که برای مکان مختص این رشته اقداماتی انجام شده است که تا مهرماه افتتاح خواهد شد.

,

وی با اعلام اینکه استان سمنان در سطح کشور مقام اول آکروباتیک را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: ورزشکاران مقام دوم آسیایی را در سال 96 کسب کردند.

,

رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان سطح پیشرفت این رشته در سطح استان را بسیار بالا دانسته و گفت: در حال حاضر هیئت ژیمناستیک استان رتبه اول در کشور را داراست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه