اخبار داغ

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد؛

افزایش 122 درصدی کشف مواد مخدر در بابلسر

افزایش 122 درصدی کشف مواد مخدر در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از افزایش 122 درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین اسدی امشب در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: اصحاب رسانه از بازوان پلیس هستند که اثربخشی آن‌ها می‌توانند موجب آرامش شهروندان باشد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بابلسر 25 شهید و 43 جانبار را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌هایی است که از ابتدای انقلاب تاکنون با معاندان و اشراری که قصد ضربه زدن به کشور داشتند درگیر بوده و همچنان شهدایی را در راه دفاع از وطن می‌دهد.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: هفته انتظامی امسال با شعار "پلیس هوشمند، امین مردم" آغاز شده و در گام دوم انقلاب باید از روش‌های سنتی فاصله بگیریم تا به تراز انقلاب برسیم.

اسدی با بیان اینکه مردم می‌توانند با سامانه‌های 110، 197 و 116 با پلیس در ارتباط باشند یادآور شد: در نظرسنجی‌های صورت گرفته ۸۲ درصد مردم از عملکرد پلیس رضایت داشتند.

وی عنوان کرد: در 6 ماهه نخست امسال، کشف مواد مخدر 122 درصد افزایش داشته که البته این افزایش موجب خرسندی نیست چراکه بابلسر شهر انقلابی است و یکی از دلایل این امر مهاجرت غیربومیان به این شهرستان است.

فرمانده انتظامی بابلسر ادامه داد: در زمینه کشف کالای قاچاق 40 درصد افزایش، تصادفات 22 درصد کاهش و کشف سرقت 13 درصد افزایش داشتیم.

اسدی با اشاره به اینکه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری از اولویت‌های ما است گفت: افزایش حضور مقتدرانه پلیس در سطح شهر و محلات، ایمن‌سازی مناطق پرخطر، تقویت اقدامات پیشگیرانه از جمله سرقت و کشف سریع جرم، برخورد با جرایمی که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، ساماندهی انضباط ترافیکی سطح شهر، حضور میدانی در محلات و مناطق شهری و تعامل با مردم انقلابی بابلسر، افزایش روحیه بسیجی پرسنل بخشی از برنامه‌های ما خواهد بود.

وی در پایان با اعلام برنامه های هفته ناجا در بابلسر اظهار کرد: عطرافشانی مزار شهدا، اجرای مراسم صبحگاه مشترک، حضور پرسنل نیروی انتظامی در نماز جمعه‌های سطح شهرستان، اهدای خون توسط عوامل انتظامی، حضور میدانی فرماندهی و عوامل پرسنل تخصصی در محلات برای شنیدن پرسش‌های مردم و دیدار با خانواده شهدا از برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه