اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش میاندورود مطرح کرد؛

انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش، به آموزش و پرورش

انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش، به آموزش و پرورش
مدیر آموزش و پرورش میاندورود با انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش به آموزش و پرورش، گفت: فضای آموزش جایی نیست که هر کسی وارد آن شود چون آنها فرزندان ما را باید تعلیم دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین‌علی علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه اولین سالی بود که بیشترین حجم بازنشستگی را در سطح کشور و استان داشتیم، اظهار کرد: امسال 72 نفر یعنی 9 درصد معلمان میاندورود بازنشسته شدند.

وی با انتقاد از ورود افراد جدید بدون تخصص و دانش به آموزش و پرورش، بیان کرد: فضای آموزش جایی نیست که هر کسی وارد آن شود چون آنها فرزندان ما را باید تعلیم دهند.

مدیر آموزش و پرورش میاندورود، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما تعالی و پیشرفت است باید نگاه ما به حیاط مدرسه، کلاس و نیمکت باشد چون آینده نیاز به فرزندان شایسته و مدیران لایق دارد که اینها از مدرسه شکل می‌گیرد.

علیجانی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم در حریم آموزش و پرورش کسی وارد شود که تخصص و دانش ندارد اما درب آموزش و پرورش برای مردم و خیرین باز است.

وی افزود: تلاش کنیم تمام برنامه‌های ما در راستای تقویت معلمان باشد چون اگر آنها تقویت شوند دانش آموز رشد می‌کند.

علیجانی با بیان اینکه امن‌ترین فضای آموزشی در کشور مدرسه است، گفت: اگر امنیت داخل مدرسه نباشد همه متضرر خواهیم شد.

وی از ورود 100 نفر پایه اولی در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: نسبت به چند سال گذشته امروز تعداد دانش آموزان ما بیشتر شده است.

علیجانی تاکید کرد: هشت هزار و 872 دانش آموز در 440 کلاس درس شامل 45 کلاس غیردولتی و 395 کلاس دولتی در 82 مدرسه و با حضور 765 معلم در سال تحصیلی جدید آموزش می‌بینند.

وی با اشاره به اینکه اولین شهرستانی در سطح استان بودیم که توانستیم نیروی انسانی خود را تکمیل کنیم، تصریح کرد: در زمینه ساخت مدراس نیز پنج پروژه نیمه کاره داریم که یک پروژه در روستای ولوجا با کمک بنیاد برکت ساخته شد و بزودی افتتاح می‌شود و چهار پروژه دیگر هم بین 30 تا 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه