اخبار داغ

زائرین به خسروی مراجعه نکنند؛

دیپورت زوار عبوری از مرز خسروی /دردسر مردم از فرافکنی دبیر ستاد اربعین کرمانشاه!

دیپورت زوار عبوری از مرز خسروی /دردسر مردم از فرافکنی دبیر ستاد اربعین کرمانشاه!
گروه 400 نفره زوار عبوری از مرز خسروی که روزهای گذشته از این مرز عبور کردن به کشور بازگردانده شدند و امکان عبور از این مرز وجود ندارد، اما سخنگوی ستاد اربعین کرمانشاه کماکان با فرافکنی و اعلام بازگشایی مرز زوار را به دردسر می‌اندازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز, ناآرامی‌های کشور عراق به ویژه در شهر بغداد و مسیری که زوار از مرز خسروی به کربلا می‌روند موجب شد تا روز پنجشنبه این مرز به روی زوار ایرانی بسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,,

همچنین روز گذشته این مرز برای ممانعت از سرگردانی زوار تخلیه شد و زوار از شهر اسلام‌آبادغرب به سمت مرز مهران هدایت شدند.

,

در حالی طرف عراقی نیروهای خود را از گیت‌های بازرسی مرز منذریه (خسروی) جمع کرده، اما بهرام‌نژاد دبیر ستاد اربعین مرز خسروی کماکان با فرافکنی و وعده بازگشایی دوباره مرز زوار را به خسروی هدایت می‌کند و موجب سردرگمی زوار می‌شود.

,

همچنین یک گروه 400 نفره از زواری که روز چهارشنبه از این مرز به سمت کربلا حرکت کرده بودند تا امروز در استان دیالی معطل مانده بودند و توسط طرف عراقی امروز به کشور بازگردانده شدند.

,

شب گذشته هم ذوالفقاری معاون وزیر کشور از قول استاندار کرمانشاه وعده بازگشایی برای امروز را داد و بهرام‌نژاد دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه هم امروز صبح با تاکید بر بازگشایی دوباره مرز تا یک ساعت دیگر زوار را دچار سرگردانی کرد.

,

این در حالی است که شبکه خبر به نقل از محمدی فر دبیر ستاد اربعین کشور اعلام کرد خسروی بسته است و زوار به این مرز مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه