اخبار داغ

گزارش تصویری؛

حکایت بی‌مهری برخی شهروندان با وسایل پارک "کوه پایه"در لنده

حکایت بی‌مهری برخی شهروندان با وسایل پارک "کوه پایه"در لنده
پارک های این روزها بهترین مکان برای شهروندان هستند که آرامش خاصی به مردم می دهند ولی متاسفانه در این بین برخی از شهروندان قانون گریز اقدام به شکستن و ازبین بردن وسایل این پارک ها می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طلاع رسانی صبح زاگرس، توسعه فضای سبز شهری و ایجاد پارک های مختلف در سطح شهرها یکی از مهمترین راهبردهای اساسی برای توسعه فرهنگ شهری است که شهرداری ها سالانه حجم زیادی اعتبار برای نگهداری و بهسازی فضای پارک ها هزینه می شود تا شهروندان بتوانند با خاطری آسوده از این فضاها در جهت ایجاد آرامش شهروندان استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پارک کوهپایه لنده یکی از پارک های مشرف بر شهر لنده است که بنا بر برخی اظهارات کارشناسان این پارک به لحاظ موقعیت جغرافیایی یکی از 20پارک های دارای موقعیت عالی در کشور است که می توان بر روی آن برای شهروندان امکانات مختلف ایجاد کرد.

,

در سنوات گذشته این پارک به منظور ارائه خدمات به شهروندان ایجاد شده است که توسعه زیرساختی و کارهای خوبی در جهت توسعه این پارک در سال های گذشته صورت گرفت که متاسفانه برخی شهروندان با بی مهری برخی از وسایل و چراغ های روشنایی آن را شکسته و گاهاً نیز سیم های برق را به سرقت بردند.

,

ایجاد برج نوری یکی از بهترین روش های است که در سنوات گذشته شهرداری اقدام به نصب آن کرد که دو برج نوری واقعاً جواب گوی این پارک نبوده و از طرفی دیگر شهرداری جدیدا اقدام به خرید دو برج نوری دیگر کرده است.

,

مشرف بودن این پارک بر شهر لنده باعث خلف چشم اندازهای زیبا برای شهرلنده است که در ادامه شما را به دیدن این تصاویر مهمان می کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه