اخبار داغ

امام جمعه موقت ایلام:

خادمی زائران سیدالشهدا (ع) افتخار بزرگی است/ تحریم‌ها بر اراده ملت تأثیری ندارد

خادمی زائران سیدالشهدا (ع) افتخار بزرگی است/ تحریم‌ها بر اراده ملت تأثیری ندارد
امام جمعه موقت ایلام گفت: خادمی مردم ایلام از زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی موجب شده است که استان ایلام امروز به‌عنوان پایتخت خادمان سیدالشهدا (ع) و اربعین حسینی مطرح شود و این افتخاری است که خداوند متعال به مردم این استان داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، حجت الاسلام و المسلمین "وعد مرادبیگی"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: خادمی زائران سیدالشهدا (ع) برای مردم ایلام افتخار بسیار بزرگی است، خادمی مردم ایلام از زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی موجب شده است که استان ایلام امروز به‌عنوان پایتخت خادمان سیدالشهدا (ع) و اربعین حسینی مطرح شود و این افتخاری است که خداوند متعال به مردم این استان داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, .,

وی اظهار کرد: ۷۰ درصد زائرین از ایلام به عتبات عالیات کشور عراق مشرف می‌شوند و این موضوع به دلیل امنیت فراوان و مطلوب در مرز مهران است و همچنین مردم این استان در طول سال‌های گذشته در میزبانی از زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته‌ اند که برگرفته از عشق مردم این استان به سید و سالار شهیدان است.

,

حجت‌الاسلام مراد بیگی افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورای حسینی است و همه ائمه اطهار (ع) نسبت به تبیین و بیان فلسفه اصلی قیام عاشورا قدم برداشته‌اند و بنابراین حفظ مجلس اباعبدالله حسین (ع) با برگزاری مراسمات و مجالس در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

,

امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه سپاه در راستای محرومیت‌زدایی همواره در کنار مردم ایستاده و این امر سبب توسعه کشور شده است، یادآور شد: پیشرفت ایران در تمامی عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و دیگر بخش‌ها، سبب شکست آمریکا و متحدانش در برابر نظام جمهوری اسلامی‌شده به‌ طوری‌که اعمال سخت‌ترین تحریم‌ها بر اراده ملت تأثیری نداشته است.

, .,

وی با تأکید بر عزم مسئولان کشور در کاهش میزان تعهدات برجامی، گفت: کاهش تدریجی تعهدات برجام از مهم‌ترین برنامه‌های مهم ایران است و دشمنان باید بدانند جمهوری اسلامی از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کند.

, .,

حجت‌الاسلام مرادبیگی بابیان اینکه نیروی انتظامی مایه اعتماد مردم است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در ایجاد امنیت جامعه نقش تأثیرگذاری دارد و شهدای بسیاری در شهرها و مرزها تقدیم این امنیت کرده است، هرچه این نیرو مقتدرتر باشد به‌ مراتب امنیت بالاتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه