اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

صنعت کشور با وجود تحریم ها و فشارها، رو به رشد است/ مسئولان با جدیت و هشیاری بیشتر مشکلات مردم را رفع کنند

صنعت کشور با وجود تحریم ها و فشارها، رو به رشد است/ مسئولان با جدیت و هشیاری بیشتر مشکلات مردم را رفع کنند
امام جمعه موقت سمنان با اشاره به رشد صنعت کشور طی سالهای اخیر گفت: یکی از موفقیتهایی که با وجود تحریمها و دشمنی ها علیه ملت ایران صورت گرفت، رشد صنعت بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی، تاکنون نیروی انتظامی در کشور ۱۳هزار شهید تقدیم کرده است و نقشی اساسی در تامین امنیت کشورمان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عبدوس با اشاره به رشد صنعت کشور طی سالهای اخیر گفت: یکی از موفقیتهایی که با وجود تحریمها و دشمنی ها علیه ملت ایران صورت گرفت، رشد صنعت بود. براساس اعلام سازمان ملل ۱۶سال قبل در رتبه ۹۵قرار داشتیم  و اکنون با زشد 40پله ای به جایگاه ۵۵ رسیده‌ایم.
,
 
,
وی همچنین اضافه کرد: در ابعاد امنیت، نظامی و سایر زمینه‌ها نیز موقعیت ها ارزیابی شده و همه شاخص ها از پیشرفت حکایت دارد.
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه در دوره ای آمریکا با یک تلفن بر شاه و نخست وزیر و اوضاع مملکت حاکم بود اظهار کرد:  امروز به جایی رسیدیم که رئیس جمهور آمریکا التماس می‌کند که فقط یک لحظه با رئیس جمهورمان صحبت کند و عکس بگیرد امام ناکام می ماند.
,
 
,
عبدوس همچنین تصریح کرد: با راهبری رهبر انقلاب به این مرحله از عزت و اقتدار و شکوه رسیدیم .امروز سیاست داخلی آمریکا نیز تحت تاثیر کشورمان و شخصیت‌های سیاسی مان قرار گرفته است.
,
 
,
وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران گفت: رهبری به پاسداران فرمودند شما فرزندان عزیز این حقیرهستید و اگر کسی بپرسد از این فرزندان راضی هستید خواهم گفت که ۱۰۰رصد راضی هستم اماقانع نیستم .
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: روز اول تاسیس سپاه در عرصه دفاع و سازندگی حضور داشتند و با خدمات بزرگ فرامنطقه‌ای که به محدوده مرزهای داخلی بسنده نکردند ،به یاری کشورهای مظلوم شتافتند.
,
 
,
عبدوس در ادامه افزود: آمریکا امروز مستاصل است، ۴۵۰ میلیارد دلار اسلحه به عربستان فروخت اما یمن با تجهیزات اندک آبروی آمریکا و عربستان را برد و همه جهان را حیران کرد و این به برکت مقاومت است.
,
 
,
وی در پایان خاطرنشان کرد: فشار حداکثری آمریکا شکست خورده و به جایی نخواهد رسید. مسئولان داخلی نیزبا هشیاری و جدیت و تلاش بیشتر در جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه