اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند:

ایام انتخابات نزدیک و بازار دروغها داغ!/ کم فروشان مورد نفرین خداوند هستند/ دهگلان در صورت توجه می تواند قطب کشاورزی کشور باشد

ایام انتخابات نزدیک و بازار دروغها داغ!/ کم فروشان مورد نفرین خداوند هستند/ دهگلان در صورت توجه می تواند قطب کشاورزی کشور باشد
نماز جمعه این هفته در سراسر استان کردستان برگزار شد و امامان جمعه در خطبه های خود به مسایل مختلف استانی و منطقه ای پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا سیدعارف عنایتی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهگلان, ضمن گرامیداشت هفته ناجا  گفت: دلیر مردان سبز پوش که برای امنیت و آسایش مردم و دفاع از شرافت و ناموس با اقتدار کامل از  همه هستی خود میگذرند جای تقدیر دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امام جمعه دهگلان در ادامه با اشاره به عدم توجه به شهرستان گفت: مردم شهرستان همیشه در همه صحنه های انقلاب حضور گسترده داشته اند اما متاسفانه مورد بی توجهی واقع شده اند که نیاز است برای رفع مشکلات شهرستان توجه شود.
,
 
,
ماموستا عنایتی با بیان اینکه شهرستان دهگلان قطب کشاورزی استان است, گفت: در صورت توجه  این شهرستان می تواند به قطب تولید کشاورزی کشور تبدیل شود.
,
 
,
امام جمعه دهگلان با اشاره به بیکاری جوانان شهرستان بیان داشت: متاسفانه اکثر جوانان شهرستان دهگلان با تحصیلات عالیه بیکار هستند و در هیچ نهادی جذب نمی شوند در صورتی که اگر اشتغال ایجاد شود امنیت پایدار بوده و جرائم نیز کاهش می یابد.
,
 
,
وی از مسئولین استان و کشور خواست نسبت به رفع محرومیت شهرستان دهگلان توجه ویژه داشته باشند زیرا مردم دهگلان شایسته این همه محرومیت نیستند.
,
 
,
امام جمعه سنندج: کم فروشان مورد نفرین خداوند هستند
, امام جمعه سنندج: کم فروشان مورد نفرین خداوند هستند,
 
,
ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: خداوند متعال به پیامبر امر فرموده است که قرآن برنامه سعادت دنیا و آخرت برای همه مسلمانان است.
,
 
,
ماموستا خدایی در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته گفت: در هفته استاندارد قرار داریم و امیدواریم تولیدکنندگان در راستای ارتقای کیفیت تولیدات خود گام بردارند تا شاهد توسعه اقتصادی جامعه باشیم.
,
 
,
امام جمعه سنندج همچنین با انتقاد از محتکرکنندگان دارو و افراد کم‌فروش که در معاملات خود کم‌فروشی می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: اگر افرادی در این خصوص گام بردارند خائن به مردم هستند.
,
 
,
وی افزود: کم‌فروشان مورد نفرین خداوند متعال هستند و امری بسیار ناپسند است.
,
 
,
امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته اظهار کرد: یازدهم تا هفدهم مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است لذا این هفته را به خادمان عرصه نظم و امنیت جامعه تبریک می گوییم.
,
 
,
ماموستا خدایی افزود: حراست از جان و مال و ناموس مردم از جمله خدمات نیروهای مسلح کشور است و همه ما قدردان تلاش‌های نیروهای مسلح هستیم.
,
 
,
امام جمعه قروه: ایام انتخابات نزدیک و بازار دروغها داغ!
, امام جمعه قروه: ایام انتخابات نزدیک و بازار دروغها داغ!,
 
,
حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگترین خطر در جمهوری اسلامی محافظه کاری است و حضرت آقا فرمودند که سپاه نباید پیر و یا محافظه کار شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه منظور از پیری، پیر شدن نیست، افزود: منظور از پیر شدن در واقع نبود روحیه است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با روحیه جهادی در تمام عرصه ها حضور داشته و این روحیه باید حفظ شود.
,
 
,
امام جمعه قروا در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های روستایی شهرستان قروه خاطر نشان کرد: روستاهای دور افتاده شهرستان قروه باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرند.
,
 
,
وی ادامه داد: روستاها نباید فراموش شوند و متاسفانه هم اکنون روستاهای ما زیر ساخت مناسبی ندارند و با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.
,
 
,
رستمی افزود: بسیاری از روستاهای ما شن ریزی شده اند و چندین سال است که همان شکل باقی مانده اند و تاکنون در جهت آسفالت آنها اقدامی شورت نگرفته است.
,
 
,
به گفته رستمی یکی از ضعف های ما این است که زیر ساخت رسانه ای ضعیفی داریم و نمی توانیم مشکلات خود را بیان کنیم.
,
 
,
وی خطاب به برخی مسئولین بیان داشت: مسئولیت به کت و شلوار و لباس اتو کشیده نیست بلکه مسئولیت و مدیریت باید جهادی باشد و باید مسئولین با جدیت به دنبال رفع مشکل مردم باشند‌.
,
 
,
رستمی ادامه داد: بسیاری از روستاهای ما گاز ندارند و نظارتی بر شوراها و دهیاری ها وجود ندارد و روستانشینان ما ناچار به مستاجر شدن در قروه هستند.
,
 
,
وی در توصیف مسئولینی که به مشکلات مردم توجه ندارند، گفت : این مسئولین سر جمهوری اسلامی را به باد می دهند و این در شان جمهوری اسلامی نیست که مردم روستانشین در چنین وضعیتی باشند. 
,
 
,
امام جمعه قروه در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره نمود و ادامه داد: عده ای وقتی انتخابات نزدیک می شود به مردم وعده دروغ می دهند و ظلم می کنند تا بتوانند بر کرسی مجلس تکیه بزنند.
,
 
,
وی ادامه داد: هیچ کس حق ندارد وعده ای بدهد که توان عملی نمودن آن را ندارد.
,
 
,
به گفته وی روستائیان ما بیش از یک ساعت باید جاده روستایی خاکی و شن ریزی شده را طی کنند تا بتوانند به منزل خود برسند و مسئولین باید به دنبال برطرف نمودن مشکلات آنان باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه