اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مطرح شد؛

تاکید ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری بر پیگیری فوری مسئله روستای چنار محمودی

تاکید ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری بر پیگیری فوری مسئله روستای چنار محمودی
ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری از مسئولین خواستند که مسئله چنارمحمودی را هرچه سریعتر پیگیری کرده و مردم آسیب دیده را تحت درمان قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری در خطبه های این هفته خود به مسئله روستای چنار محمودی اشاره و گفتند هرچه سریعتر این مسئه باید پیگری شود و مردم نیز به جای تجمع کردن هرچه سریعتر برای درمان آماده شوند.

امام جمعه لردگان از مردم چنارمحمودی خواست که صبر پیشه کنند

امام جمعه لردگان با تاکید بر خونسردی و حفظ آرامش از مردم روستا چنار محمودی خواست صبر پیشه کنند و از مسئولین در خواست داشت تا پیگیر عوامل این بیماری باشند. علاوه بر پیگیری مسئله مردم هم می بایست از هر گونه تجمعی که درمان را به تأخیر می اندازد بپرهیزند .

, حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: با وجود توطئه های فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است و در این راه مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح و پلیس در مرزها و داخل شهرها هستیم.

وی بیان کرد: امنیت داخلی در سایه تلاش های بی دریغ عوامل انتظامی و مرزبانی محقق شده است و مردم باید قدردان زحمت های این تلاشگران باشند.

امام جمعه  لردگان با قدردانی از تلاش های فرمانده انتظامی وپرسنل انتظامی به اهمیت ایجاد و حفظ امنیت در جامعه و بین مردم پرداخت و تصریح کرد: نیروهای نظامی و انتظامی باید با قدرت وظایف خود را انجام دهند.
 
جشن عاطفه ها فرهنگ نوع دوستی، کمک به نیازمندان است

امام جمعه لردگان گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها فرهنگ نوع دوستی، کمک به نیازمندان و انفاق در جامعه نهادینه خواهد شد.
 
تاج زاد افزود: توجه به دانش آموزان نیازمند باید همواره مد نظر باشد زیرا آنان آینده سازان این مرز و بوم و سرمایه های مهم اجتماعی هستند.

وی جشن عاطفه ها را تمرینی برای ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه دانست و اضافه کرد: مردم این شهرستان در همه عرصه ها به یاری آسیب دیدگان و نیازمندان می شتابند و حضور آنان در جشن عاطفه ها نشان از نوع دوستی این مردم و توسعه فرهنگ نیکوکاری در شهرستان است.
 
تاج زاد افزود: کمک به نیازمندان کاری بزرگ و الهی و از سیره و روش ائمه اطهار (ع) است.
 
تاکید امام جمعه لردگان بر پیگیری فوری مسئله روستای چنار محمودی

امام  جمعه لردگان با توجه به اتفاقات اخیر در شهرستان لردگان  گفت: مصیبتی که به مردم خوب و متدین روستای چنار محمودی وارد آمد قلب همه ی مردم بخصوص بختیاری نشینان را به درد آورد وی با اشاره به این که خداوند امتحانی سخت را مقرر فرمود که به مقربان درگاه الهی هم رسیده است؛ ایوب پیامبر (ص) را در بیماری صابر دیدید، شما مردم چنار محمودی عزیزان و خوبان این منطقه هستید. صبر کنید که خدای مهربان پاداش صابران را بهشت قرار داده است .
وی خطاب به مردم و خبرنگاران گفت: حرمت مومن از کعبه بالاتر است امروز همه باید آبروی مردم و حرمت مومنین را نگه  دارند؛ مهمان نوازی مردم بختیاری همیشه زبان زد خاص و عام بوده است .
وی صراحتاً تاکید داشت: بشکند قلمی و زبانی که با آبروی مردم بازی کند و فضای مجازی نباید ابزاری برای سوء استفاده برخی ها قرار گیرد .
 
خطیب جمعه لردگان با  تاکید بر خونسردی و حفظ آرامش از مردم این روستا خواست صبر پیشه کنند و از مسئولین در خواست داشت تا پیگیر عوامل این بیماری باشند. علاوه بر پیگیری مسئله  مردم هم می بایست از هر گونه تجمعی که درمان را به تأخیر می اندازد بپرهیزند .

مسئولان ما مسبب واقعی چنارمحمودی برخورد کنند/ مردم آسیب دیده اولویت خود را برای درمان قرار دهند

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: خواسته مردم از مسؤولان این است که عوامل این را مسئله شناسایی کنند، همه باید کمک کنند درمان بیماران در این روستا به‌خوبی صورت گیرد، این یک بیماری درمان‌پذیر است و نباید اجازه دهیم یاس و سرخوردگی بر مردم حاکم شود.

حجت السلام محمد علی نکونام خطیب نمازجمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه  با بیان اینکه مردم با بصیرت روستای «چنارمحمودی» اجازه ندادند دشمن از اتفاق پیش آمده سوءاستفاده کند، گفت: همه باید کمک کنند درمان بیماران در این روستا به‌خوبی صورت گیرد، این یک بیماری درمان‌پذیر است و نباید اجازه دهیم یاس و سرخوردگی بر مردم حاکم شود.

وی اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی پرچمی برافراشته است به این دلیل است که سخنش، سخن انبیاست.
خطیب نمازجمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: پیروزی انصارالله امروز در منطقه نشان از دست پروردگار است، همه دربرابر یک قدرت کوچک ایستادند اما این گروه کوچک مقاومت کرد، شهید داد و مشکلات را تحمل کرد تا خداوند اینگونه به او قدرت دهد تا عربستان و آمریکا را متزلزل کند.
وی با اشاره به اینکه هر انسانی باید از خود مراقبت کند و اگر اینگونه باشد هیچ کدام از فضاهای پوچ و مبتذل همچون ماهواره، موبایل و اینترنت نمی‌تواند بر وی اثرگذار باشد، افزود: اگر از خودتان دستگیری کردید هیچ منحرفی نمی‌تواند به شما آسیب برساند.

نکونام با بیان اینکه فتنه‌گری دشمنان هیچ‌گاه پایانی ندارد و نباید از فتنه ترسید، ادامه داد: دشمنان فتنه‌های بزرگی مثل جنگ تحمیلی، فتنه 88، تحریم و... را برای اصل نظام جمهوری اسلامی تدارک دیده بودند، اما به فضل خدا و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب تیرشان به سنگ خورد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه انواع فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی و با مقاومت مردم به جایی نرسید، عنوان کرد: یکی از این فتنه‌ها واقعه‌ای بود که در این استان به‌وقوع پیوست و در تلاش بودند تا آن را همچون یک مسئله بزرگ نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: اتفاق روزهای گذشته در یکی از روستاهای استان در منطقه‌ای رخ داد که مردمی ولایی، سالم، انقلابی و نجیب دارد اما سعی دارند تا مردم را در یک فتنه قرار دهند تا بتوانند یک مشکل عظیم به وجود بیاورند، اما مردم با بصیرت این روستا و این شهرستان اجازه ندادند دشمن از این اتفاق سوءاستفاده کند.

نکونام اضافه کرد: خواسته مردم از مسؤولان این است که عوامل این را مسئله شناسایی کنند، همه باید کمک کنند درمان بیماران در این روستا به‌خوبی صورت گیرد، این یک بیماری درمان‌پذیر است و نباید اجازه دهیم یاس و سرخوردگی بر مردم حاکم شود.

خطیب نمازجمعه شهرکرد تصریح کرد: از همین جا از همه اهالی روستای چنارمحمودی می‌خواهم که اولویت اصلی خود را درمان قرار دهند البته مسؤولان استانی نیز باید برای شناسایی علل و عوامل با رعایت حرمت و آبروی مردم اقدام کرده و با مسببان واقعه برخورد کنند.

وی به هفته نیروی انتظامی اشاره و خاطرنشان کرد: مجموعه پلیس خدوم، تلاشگر و بالنده هستند، این مجموعه برای اینکه بتواند به مردم خدمت‌رسانی کند 22 هزار جانباز و 13 هزار شهید تقدیم انقلاب و مردم کرده است.

نکونام با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح و امنیتی ازجمله سپاه، ارتش و نیروی انتظامی هر کدام از دیگری بالنده‌تر است، افزود: همگی این سه نیرو در کنار یکدیگر با دیانت و معنویت به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز شهادت حضرت رقیه (س) دختر خردسال امام حسین (ع) در خرابه شام اشاره کرد و ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، همه دل‌ها پر می‌زند تا هر چه زودتر خود را به کربلا برساند و در کاروان عظیم حسینی حضور داشته باشد تا زمینه‌ساز ظهور مهدی موعود (عج) باشد.

وی تاکید کرد: امروز اربعین می‌رود تا انقلاب اسلامی و اهداف آن را به اوج برساند، اربعین یک عنایت غیبی است که خداوند به شیعیان ارزانی داشته است، افرادی که در این پیاده‌روی شرکت می‌کنند باید سفیرانی حسینی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
, امام جمعه لردگان از مردم چنارمحمودی خواست که صبر پیشه کنند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جشن عاطفه ها فرهنگ نوع دوستی، کمک به نیازمندان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, تاکید امام جمعه لردگان بر پیگیری فوری مسئله روستای چنار محمودی,
,
,
,
,
,
,
,
, مسئولان ما مسبب واقعی چنارمحمودی برخورد کنند/ مردم آسیب دیده اولویت خود را برای درمان قرار دهند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


ایران امروز غرب را به بن بست رسانده است

امام‌جمعه فارسان گفت: امروز نظام اسلامی با به‌کارگیری راهبرد مقاومت در عرصه‌های مختلف در اوج عزت قرار دارد و کشورهای استکباری تلاش می‌کنند با فشارهای اقتصادی و سیاسی ایران را در موضع ضعف قرار دهند.
 
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: توبه عمل خوبی است که گناهان را از بین می‌برد. البته به‌شرط آنکه خوبی‌ها برای انسان عجب و توقع و ویژه خواری نیاورد. اهل تقوا مواظب هستند خوبی‌ها برای آن‌ها خودبرتربینی نیاورد خدای تعالی ما را موفق کند در مسیری که دوست دارد قدم برداریم.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خبرگان اشاره داشت و بیان کرد: مقام معظم رهبری بازهم بر امید به آینده و استفاده از جوانان در رده‌های مختلف مدیریتی تأکید کردند؛ و اینکه با استفاده از راهبرد مقاومت می‌توان بر همه مشکلات پیروز شد؛ و برخلاف خواسته‌ی دشمن باید بر شعارهای انقلابی پافشاری داشت.

وی تأکید کردند: نباید به اروپائی‌ها اعتماد داشت؛ و فرمودند مسئولین ملاک عمل را بی‌اعتمادی به دشمن قرار دهند. این مطالب که هر وقت ایشان بیان می‌کند از روی باور زده می‌شود. فکر نکنید که وظیفه می‌دانند که الان راجع به امید صحبت کنند این‌طور نیست. چون میدان جلوی چشم ایشان حاضر است و دیده می‌شود.

وی بیان داشت: امروز نظام اسلامی با به‌کارگیری راهبرد مقاومت در عرصه‌های مختلف در اوج عزت قرار دارد و کشورهای استکباری تلاش می‌کنند با فشارهای اقتصادی و سیاسی ایران را در موضع ضعف قرار دهند. دیدید که چگونه با روشی خبیثانه سه کشور اروپائی انگلیس، فرانسه و آلمان علیه ایران بیانیه دادند، حالا تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید برای عده‌ای روشن‌تر شده باشد اگر روشن نبوده که به هیچ کشور غربی و اروپائی نمی‌شود و نباید اعتماد کرد.

وی نکته مهمی هم درباره حفظ نیروهای انقلابی و فرمودند: که امکان حضور همه این افراد در مراکز حساس فراهم شود؛ یعنی باید برای این‌ها حضورشان را در مراکز حساس فراهم کرد که به نظر اولین فرصت مجلس است.

وی به دیدار دیگر رهبر معظم انقلاب روز چهارشنبه در دیدار فرماندهان سپاه هم اشاره‌ای داشتند و بیان کرد: سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورد است. تا این اواخر برای اینکه یک حالت نمادینی برای تسلیم ایران درست کنند و رئیس‌جمهور کشورمان را وادار به ملاقات کنند به التماس هم افتادند و رفقای اروپایی‌شان را واسطه قراردادند؛ تا آخر هم موفق نشدند و این سیاست تا آخر هم شکست خواهد خورد؛ و نکته کلیدی و مهم این دیدار اینکه فرمودند جمهوری اسلامی کاهش تعهدات هسته‌ای را با جدیت کامل ادامه خواهد داد

وی تأکید کرد: البته همه باید این را بدانند این روش و مسئله‌ای که پیش‌آمده است ناشی از دیپلماسی نیست، این قدرت گفتمان مقاومت است؛ و الا دیپلماسی چنین خاصیتی را تا حالا برای ما نداشته است.

وی اظهار داشت: عزت ایران امروز غرب را به بن‌بست رسانده است؛ و هر ترفندی را هم که به کار می‌بندند و شکل‌های مختلفی را امتحان می‌کنند با شکست مواجه می‌شوند. لذا برای دوشیدن کشورهای مفلوک منطقه سعی می‌کنند جوری وانمود کنند که آمریکا به دنبال حمله نظامی به ایران است

امام‌جمعه فارسان به 13 مهرماه روز نیروی انتظامی اشاره داشت و گفت: نیروى خدوم و شجاع انتظامى در راستای تأمین جامع امنیت مردم، تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامى کرده است. فعالیت‏هاى نیروى انتظامى، در جهت ایجاد و برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل «آگاهى»، «پیش‏گیرى» و «پى‏گیرى» استوار است. همه‏ی مردم قدرشناس ایران اسلامی از اعماق دل، از زحمات مخلصانه و شبانه‏روزی مجموعه‏ی شریف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تشکر می‏کنند. به خانواده بزرگ ناجا به همه فرماندهان و افسران و سربازان و کارمندان و خانواده‌های آن‌ها عرض تبریک داریم

وی افزود: نیروی انتظامی برای انجام مأموریت‌هایش باید جلوه اقتدار نظام باشد تا بتواند در زمان لازم اقدام محکم و قاطع داشته باشد و درعین‌حال مورد اعتماد و امین مردم هم باشد تا بتواند در اقداماتش موفق باشد.

وی در پایان گفت: از ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله رئیسی که با شفافیت، شجاعت، جدّیت و دغدغه به میدان آمده‌اند و با مفاسد اقتصادی و هر نوع دیگر آن مبارزه می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

بحمدالله قوه قضائیه در کشور و هم در استان و هم شهرستان عزم جدی دارد تا با سوءاستفاده کنندگان، اختلاس گران و زمین‌خواران و ربا خوران برخورد جدی کنند و به همه این عزیزان خدا قوت می‌گوییم.
 
انتهای پیام/

,
, ایران امروز غرب را به بن بست رسانده است ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه