اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فشار و تحریم دشمن علیه ملت ایران شکست خورده است/ یمنی‌ها با تکیه بر باورهای دینی بر سعودی‌ها پیروز شدند

فشار و تحریم دشمن علیه ملت ایران شکست خورده است/ یمنی‌ها با تکیه بر باورهای دینی بر سعودی‌ها پیروز شدند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فشار و تحریم دسمن علیه ملت ایران شکست خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته تمامی کادر پلیس، اظهار کرد: روز 13 مهر روز نیروی انتظامی است که این قشر وظیفه تامین نظم و امنیت را در کشور و برخی از مرز ها دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اصول نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ابراز کرد: 3 اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری از اصول اولیه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به مردمی بودن پلیس جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: این نیروی مردمی که بزرگترین سرمایه اجتماعی یعنی اعتماد عمومی را دارد روز به روز پاینده تر و آگاه تر می شود.

,

وی با بیان اینکه پلیس در همه عرصه ها حضور فعال دارد، تصریح کرد: پلیس در فرودگاه های کشور، راه آهن کشور، حفظ محیط زیست وحتی فرا تر از کشور و در خارج از مرز ها زحمات فرزاوانی را می کشند.

,

خاتمی با اشاره به شهدای امنیت و گرامی داشت یاد و خاطره آن شهدا، خاطر نشان کرد: پلیس 13هزار شهید و 22هزار جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

,

وی با اشاره به سال روز تبعید امام خمینی (ره) در 12 مهر سال 57 از عراق به کویت، ابراز کرد: این هجرت امام خمینی (ره) برکات زیادی داشت و نتیجه آن به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به سال روز شهادت امام حسن مجتبی (ع)، بیان کرد: 7صفر سال روز شهادت امام حسن(ع) است که 250 سال قبل این روز کم رنگ شده بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوباره این روز مطر ح شده است.

,

وی با اشاره به برکات حضور ولی فقیه در راس نظام اسلامی، خاطر نشان کرد: یکی از برکات وجود مبارک ولی فقیه در جامعه ابلاغ سیاست های کلی نظام است.

,

خاتمی با  اشاره به ابلاغ 44 سیاست کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: چهل و چهارمین سیاست کلی نظام در روز 6 مهر ماه سال 98 ابلاغ شده است.

,

وی با اشاره به دشمنی های صورت گرفته از طرف دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: دشمن امیدوار بود با تحریم و فشار همه جانبه بتواند نظام اسلامی را  شکست دهد در حالی این اتفاق نیفتاد و همچنان نظام اسلامی با قدرت به پیش می رود.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به رتبه بندی های سازمان ملل، بیان کرد: در آخرین رتبه بندی سازمان ملل در خصوص توسعه صنعتی کشور ها جمهوری اسلامی ایران 40 پله ارتقاء پیدا کرده است.

,

وی با اشار ه به حضور 135 کشور در این رتبه بندی، ابراز کرد: علی رغم آنکه ایران در گذشته رتبه مناسبی نداشت امروز به رتبه 58 در بین 135 کشور جهان در این وضعیت اقتصادی کشور رسیده است.

,

خاتمی با اشاره به فشار های همه جانبه آمریکا و تحریم های آمریکا علیه ایران، بیان کرد: آمریکا به این نتیجه رسیده است که ما در برابر فشار تسلیم نمی شویم.

,

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری و با فرماندهان ارشد سپاه، خاطر نشان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند: سپاه در بحبوحه حوادث و هیجانات انقلاب تولد یافت و در تلاطم دفاع مقدس رشد کرد و به رشد رسید.

,

وی ادامه داد: بعد از جنگ که زمان جبهه بندی سیاسی و فرهنگی میان دشمن و انقلاب بود سپاه بدون لغزش و انحراف مسیر رشد و تکامل را ادامه داد.

,

امام جمعه زنجان با اشاره به پیروزی های یمن در برابر عربستان، ابراز کرد: یمن توانست با تکیه بر باور های دینی بر عربستان پیروز شود و تعداد بالایی از مزدوران عربستان را به اسارت بگیرد.

,

وی با بیان اینکه شهادت دو چهره دارد، عنوان کرد: چهره اول شهادت خون دادن است و چهره دوم شهادت رساندن پیام شهادت است.

,

خاتمی با بیان اینکه یزید فکر می کرد با کشته شدن امام حسین (ع) ایشان فراموش خواهند شد، ادامه داد: امام سجاد و حضرت زینب با رسالتی که برعهده داشتند پیام امام حسین (ع) را زنده نگه داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه