اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

دشمن به دنبال کمرنگ کردن پیاده روی اربعین است/ ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف

دشمن به دنبال کمرنگ کردن پیاده روی اربعین است/ ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف
ائمه جمعه استان لرستان عنوان کردند: دشمنان می خواهند در این ایام مردم را بترسانند تا راهپیمایی جهانی اربعین کمرنگ برگزار شود اما شیعیان جهان خصوصا ملت ایران ارادت خاصی به امام حسین(ع) دارند و هیچگاه با این توطئه ها و برنامه ها از صحنه خارج نخواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: مردم عراق خواسته هایی دارند و ضروری است تا دولت عراق این خواسته ها را اجرا کند که در این میان موج سواری دشمنان اسلام از جمله عربستان و آمریکا باعث شده تا این اعتراضات در آستانه اربعین بیشتر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,


وی با اشاره به شکست های دشمنان در منطقه افزود: دشمنان همواره در صدد جبران شکست های خود در منطقه هستند و تلاش دارند تا در آستانه اربعین با کمرنگ کردن پیاده روی بزرگ اربعین شکست های خود را جبران کنند.

,
,


امام جمعه بروجرد تصریح کرد: دشمنان می خواهند در این ایام مردم را بترسانند تا راهپیمایی جهانی اربعین کمرنگ برگزار شود اما شیعیان جهان خصوصا ملت ایران ارادت خاصی به امام حسین(ع) دارند و هیچگاه با این توطئه ها و برنامه ها از صحنه خارج نخواهند شد.

,
,


وی بیان کرد: امسال نیز مراسم اربعین حسینی با شکوه بیشتر شیعیان جهان برگزار خواهد شد و دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند.

,
,


حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه گفت: رهبری در این دیدار فرمودند من از سپاه راضی هستم و با توجه به ظرفیت های سپاه باید تلاش بیشتری در کشور انجام شود.

,
,


وی خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند آمریکا از فشارها و تحریم ها به نتیجه نرسیده و از این پس نیز با اقدامات و توطئه های خود به جایی نخواهد رسید.

,
,


امام جمعه بروجرد با اشاره به شکست توطئه دشمنان در ترور سردار سلیمانی افزود: امروز عمارهای زیادی هستند که دشمنان را به زانو درآورده اند و عمار زمان ما سردار سلیمانی است که دشمنان قصد ترور وی را داشتند چرا که سردار سلمانی با اقدامات خود در منطقه و فرماندهی مقاومت اسلامی، پوزه دشمنان را به خاک مالیده است و آنها را در رسیدن به اهداف خود ناامید کرده است.

,
,


وی با اشاره به روز جهانی کودک عنوان کرد: دین مبین اسلام برای تربیت کودکان سفارش های زیادی کرده و خانواده هایی که این سفارش ها را جدی می گیرند در تربیت فرزندان خود موفق هستند و ضروری است تا آداب اسلامی و دینی در خانواده اجرا شود.

,
,


حسینی ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی از مرزهای کشور گرفته تا مراکز شهرها حضور دارند و تلاش می کنند تا امنیت در کشور برقرار شود؛ نیروی انتظامی با مدیریت جهادی با مجرمان برخورد کند و دستگاه قضایی نیز قاطعانه با مجرمان برخورد کند.

,
,

 

,

وضعیت راه های روستایی دلفان اسفناک است

, وضعیت راه های روستایی دلفان اسفناک است , وضعیت راه های روستایی دلفان اسفناک است ,

 

,

حجت الاسلام جمیاری در خطبه های نماز جمعه شهرستان دلفان با بیان اینکه وضعیت راه های روستایی این شهرستان اسفناک است اظهار داشت: از مسئولان مرتبط خواستارم که برای رفع مشکل مردم اقدام جدی کنند؛ مردم خدمتگزاری صادق می خواهند که با روحیه جهادی و انقلابی برای مردم کار کنند، مردم مسئولان اشرافی و رفاه طلب نمی خواهند.

وی افزود: بعد از گذشت شش ماه از سیل ویرانگر بهار در شهرستان دلفان، پل و جاده های روستایی خسارت جدی زیادی دیده اند که بعضی نقاط میزان خسارت صد در صد است.

,
,
,

 

,

خسارت کشاورزان پلدختر پرداخت شود

, خسارت کشاورزان پلدختر پرداخت شود, خسارت کشاورزان پلدختر پرداخت شود,


حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: مقوله امنیت از مسائل مهم وارزشمند است که پلیس نقش مهمی در برقراری امنیت و مقابله با مجرمین دارد.

وی با قدر دانی از زحمات پلیس پلدختر در زمان سیلاب افزود: براثر سیلاب اول امسال برخی تجهیزات پلیس از بین رفت و یک کلانتری هم تخریب شد که نیاز است فرمانده ناجا نسبت به رفع مشکلات تجهیزاتی پلیس در شهرستان همت کنند.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه به دغدغه های کشاورزان سیل زده پلدختر و معمولان بیشتر باید توجه عملی شود عنوان کرد: کشاورزان از اقشار مولد جامعه هستند و پلدختر قطب تولید محصولات کشاورزی است که متاسفانه بر اثر سیلاب برخی ها زمین کشاورزی خود را از دست دادند و برخی ها هم نیز محصول کشاورزی شان دچار خسارت شد.

وی با بیان اینکه وزارت کشاورزی چوب پنبه از گوش خود بکشد و به مطالبات کشاورزان سیل زده پلدختر توجه شود گفت: حدود پنج هزار پرونده کشاورزی خسارت دیده از سیلاب تشکیل شده که متاسفانه فقط ۱۵۰نفر با مبالغ ناچیز ۵۰میلیون ریالی به عنوان بلاعوض پرداخت شده که دردی هم دوا نمی کند.

موسوی با قدردانی از اداره راهداری پلدختر در انجام روکش آسفالت مسیر پلدختر به معمولان تصریح کرد: انجام روکش آسفالت معمولان به ویسیان در نقاطی که بر اثر سیلاب تخریب شده بر عهده اداره راهداری دوره چگنی است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

تقدیم 13 هزار شهید نیروی انتظامی

, تقدیم 13 هزار شهید نیروی انتظامی, تقدیم 13 هزار شهید نیروی انتظامی,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های این هفته نماز جمعه چگنی اظهار داشت: باتوجه نیروی انتظامی نقش موثری در ایجاد و برقراری نظم و امنیت و قانون دارد.

وی افزود: نیروی انتظامی برای امنیت تاکنون ۱۳هزار شهید و ۲۲هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و برای برقرای نظم، قانون و امنیت نقش موثری دارد که بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و علمی استوار است.

,
,
,

امام جمعه چگنی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در مورد سیاستهای کلی نظام اسلامی قوای سه گانه را مورد خطاب قرار دادند و گفتند قوای سه گانه موظفند اقدامات لازم را در زمانبندی که مشخص شده انجام دهند.

وی عنوان کرد: قوای سه گانه باتوجه به وظایفی که دارد باید فرهنگ سازی و گفتمان سازی کند و به عنوان یک فرهنگ صحیح آن را دنبال کنیم؛ هرجایی که مسئولان لبیک گوی ندای مقام معظم رهبری باشند قطعا ثمراتی برای همه ما خواهد داشت؛ با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ما باید در مقابل دشمن مقاومت کنیم تا از این پیچ خطرناک کنیم.

,
,
,

 

,

ارتقاء رتبه صنعتی ایران در جهان

, ارتقاء رتبه صنعتی ایران در جهان , ارتقاء رتبه صنعتی ایران در جهان ,

 

,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت، اظهار داشت: بی‌توفیقی، بی‌بصیرتی، غیبت، تهمت و شایعه‌پراکنی از خطرناک‌ترین گناه‌ها به شمار می‌رود که ناشی از عدم تقوا است.

,


وی افزود: تکبر و عصبانیت از دیگر دردهای خطرناک است و درمان همه دردها نیز بازگشت به قرآن می‌باشد.

,
,


امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی نظام قانون‌گذاری توسط مقام معظم رهبری، عنوان کرد: تمام اولویت‌ها و مسائل کشور بایستی دقیقاً رعایت شود و کوچک‌ترین غفلتی در آن جایز نیست.

,
,


طهماسبی خطاب به سران سه قوه تصریح کرد: قانون در کشور بایستی اولویت‌بندی و اهمیت بندی شده و وظایف و حدود اختیارات تعیین شود.

,
,


وی ضمن تقدیر از موضع مطلوب اخیر رئیس‌جمهور در مورد برجام، گفت: ما تهاجم فرهنگی را قبول نداشته ولی تبادل فرهنگی را قبول داریم، اروپائیان در مسئله برجام با رفتاری منافقانه اظهارنظر می‌کنند.

,
,


امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ارتقاء رتبه صنعتی ایران در جهان، عنوان کرد: علیرغم وجود تحریم‌ها و تعهد ناپذیری طرف‌های مذاکره‌کننده از رتبه 95 به رتبه 58 صنعت در جهان صعود کردیم.

,
,


طهماسبی تجدیدنظر در استراتژی خام فروشی نفت را ضروری برشمرد و افزود: در صنعت نظامی بسیار پیشرفت کرده‌ایم تا جایی که دشمنان از این قدرت به تعجب آمده‌اند و این مرهون ایمان راسخ نیروهای نظامی ما است.

,
,


وی اظهار داشت: با توجه به حضور در جنگ تمام‌عیار اقتصادی، مسئولان درزمینهٔ ایجاد اشتغال و تولیدات داخلی اهتمام ویژه‌ای بورزند.
امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به مسائل شهرستان و انتخابات پیش رو بیان کرد: بایستی بدانیم که شورای نگهبان مال همه بوده و این نظریه که نظارت با فلان کس می‌باشد، بسیار خطرناک بوده زیرا نظارت مال اسلام و نظام است.

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه