اخبار داغ

فرمانده انتظامی بروجرد:

کشف سرقت در بروجرد ۷۰ درصد افزایش یافت

کشف سرقت در بروجرد ۷۰ درصد افزایش یافت
فرمانده انتظامی بروجرد گفت: کشف انواع سرقت در بروجرد ۷۰ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، سرهنگ مهدی پورغلامحسین ظهر امروز در جمع نمازگزاران اظهار داشت: پلیس شبانه روز در تلاش است تا بتواند با اقدامات خود امنیت را در شهر ایجاد کند که در حوزه های مختلف نیروی انتظامی خدماتی را ارائه می دهد و در خدمت مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,


وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نزاع دسته جمعی در بروجرد نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد کاهش یافته و همچنین کشف انواع سرقت ها ۷۰ درصد افزایش یافته است.

,
,


فرمانده انتظامی بروجرد تصریح کرد: همچنین دستگیری سارقان ۳۹ درصد، انهدام باندهای مواد مخدر ۳۳ درصد، کشف مواد مخدر ۳۷۹ درصد و کشف سیگار ۱۸۱ درصد افزایش داشته است.

,
,


وی بیان کرد: با اقدامات و نظارت صورت گرفته از ابتدای سال تاکنون تصادفات درون شهری نسبت به سال قبل ۲۶ درصد کاهش یافته است.

,
,


پورغلامحسین با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: دشمنان تلاش دارند تا با انواع مواد مخدر و قرص های روان گردان بتوانند نسل جوان را آلوده به مواد مخدر کنند که همه فعالیت نیروی انتظامی در گام دوم انقلاب مبارزه با مواد مخدر و افرادی است که در تهیه و توزیع این بلای خانمان سوز نقش دارند.

,
,


وی عنوان کرد: معاندین نظام در صدد هستند که امنیت اخلاقی را خدشه دار کنند اما پلیس نیروی انتظامی به جد در این راستا فعالیت می کند و با افرادی که بخواهند امنیت اخلاقی را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

,
,


فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به فعالیت پلیس فتا گفت: پلیس فتا در شهرستان بروجرد با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را در فضای مجازی خدشه دار کنند برخورد می کند.

,
,


وی خاطر نشان کرد: مشارکت مردم با پلیس، امنیت پایدار را افزایش می دهد و از مردم تقاضا داریم تا با نیروی انتظامی مشارکت و همکاری داشته باشند و پلیس نیز با همه توان در خدمت مردم است.
انتهای پیام/

,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه