اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

جمع آوری رای با شام و ناهار توهین به شعور مردم است/ عقده گشایی آمریکا و هم پیاله ای هایش در عراق/ تلاش رژیم بعث و داعش برای انحراف اربعین ناکام می ماند

جمع آوری رای با شام و ناهار توهین به شعور مردم است/ عقده گشایی آمریکا و هم پیاله ای هایش در عراق/ تلاش رژیم بعث و داعش برای انحراف اربعین ناکام می ماند
آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان دست به دامن رژیم بعث شکست خورده و داعش مضمحل شده شده اند تا توجه دنیا را از حرکت عظیم اربعین بردارند و منحرف کنند، چه خیال باطلی زیرا به فرموده رهبری اربعین جهانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه سخنان رهبری با فرماندهان سپاه پاسداران، گفت: امام خامنه ای تاکید مجدد داشتند که علاج مشکلات تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است زیرا رشد اقتصادی با یک شیب ملایم در حال افزایش بوده و در راستای معیشت مردم گره گشا خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: تلاش دشمن در زمینه اقتصادی، فرهنگی و نظامی زمین گیر کردن ایران است اما مردم ما اثبات کرده اند ملتی مقتدر بوده و نه تنها زیر بار ظلم نمی روند بلکه در برابر هیچ قدرتی به جز خداوندمنان کرنش نخواهند داشت در نتیجه آمریکا و اذناب آن باید بدانند ملت رشید ایران با هیچ ترفندی از مواضع عزتمندانه و منافع ملی خود عقب نشینی نمی کند.
,
 
,
وی اظهار داشت: چند روزی است که استکبار و دشمنان زخمی از محور مقاومت مطالبات مردم عراق را وسیله عقده گشایی خود قرار داده و به چالش کشیده اند، بوق های وابسته به سعودی ها و رژیم صهیونیستی با بزرگنمایی و دروغ پردازی سعی دارند دشمنی را در منطقه گسترش دهند.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: دشمن تصور می کند با تحت شعاع قرار دادن اربعین و خط مقاومت می توانند به اهداف خود برسند چرا که طی چند ماه اخیر با ضربات پی در پی کمر استکبار و هم پیاله ای های آن در عراق، سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و ایران شکسته شده است، دشمن می بیند که هیچ فشار و تحریمی نتوانسته است در مقابل پیشرفت محور مقاومت باستد در نتیجه به دنبال وحدت شکنی هستند. 
,
 
,
وی گفت: دشمن دست به دامن رژیم بعث شکست خورده و داعش مضمحل شده شده اند تا توجه دنیا را از حرکت عظیم اربعین بردارند و منحرف کنند، چه خیال باطلی زیرا به فرموده رهبری اربعین جهانی شده است و با این حرکت دشمن قطعا امسال اربعین با شکوه تری پیش رو خواهیم داشت.  
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه جلوه های حسینی در اربعین چشم دشمن را کور خواهد کرد، افزود: 13 مهر سالروز تبعید امام (ره) به ترکیه و سپس عراق به واسطه افشاگری در راستای لایحه کاپیتولاسیون است اما در این دوران از رژیم پهلوی غفلت نداشت و با سخنان روشنگرانه تنور مبارزه را گرم نگاه داشتند. 
,
 
,
وی 13 مهر را روز نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: باید از سربازان و فرماندهانی که در عرصه های مختلف حراست از جان و مال فکر و عقیده مردم را در فضای مجازی و حقیقی به صورت مجاهدانه بر عهده دارند قدردانی کرد زیرا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اقدامات نیروی انتظامی زمینه ساز تامین آبروی نظام جمهوری اسلامی خواهد بود. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه دست های آلوده، مفاسد سازمان دهی شده، عقاید انحرافی و دعوت به بی نظمی اجتماع را باید مورد توجه قرار داد، تصریح کرد: حس اعتماد مردم به نیروی انتظامی تقویت شده است و این مسئله سرمایه بزرگی خواهد بود. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی خواستار همکاری دستگاه های اجتماعی برای تامین امنیت با نیروی انتظامی در راستای پلیس هوشمند، امنیت مردم شد و گفت: 44 سیاست کلی قانونگذاری توسط رهبری ابلاغ شده است و ایشان فرمودند 3 قوه موظف هستند زمان بندی و پیشرفت ها را گزارش دهند در نتیجه این مسئله بسیار حائز اهمیت است و اگر محقق شود خلا قانونی و ناکارآمدی نبود قانون جبران خواهد شد. 
,
 
,
وی افزود: گرانی نان در استان البرز مدتی است بدون اینکه دستوری برسد صورت گرفته و این موضوع را از تعزیرات و ... سوال کردم و معتقدم اگر قرار است نان گران شود باید همه جای کشور این مسئله یکسان باشد زیرا معیشت مردم در تمامی استان ها یکسان نیست و باید نسبت به مناطق مورد توجه قرار داد تا زمینه منفعت طلبی عده ای فراهم شود و مردم ناراضی شوند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی درباره انتخابات پیش رو اظهار داشت: نماینده مجلس باید زبان گویای مردم باشد، ارائه طرح کند و نیازهای مردم و خدمت مردم را در تصویب قوانین مد نظر بگیرد، خود را از قبل وامدار عده ای نکند تا زبانش در مجلس بسته باشد و حریت و آزادگی خود را از دست دهد در حالی برخی اوقات به افرادی شام و ناهار داده می شود تا آرا به دست بیاید که این مهم اسلامی نیست. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه اقدام مذکور را توهین به شعور مردم دانست و با تاکید بر اینکه مردم به خوبی مفاسد و مصالح را می دانند، تصریح کرد: مردم را آزاد نگه دارید و در رودربایستی اخلاقی برای رای قرار ندهید زیرا رهبری درباره نماینده اصلح فرمودند خود را وامدار افراد قرار ندهید.  
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه