اخبار داغ

گزیده خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی؛

بخشش از بیت المال خطرناکترین سخاوت است/ خدمات سپاه قابل مقایسه با سایر نهاد ها نیست/اجرای قانون و رفعت اسلامی مظهر اقتدار نیروی انتظامی است

بخشش از بیت المال خطرناکترین سخاوت است/ خدمات سپاه قابل مقایسه با سایر نهاد ها نیست/اجرای قانون و رفعت اسلامی مظهر اقتدار نیروی انتظامی است
ائمه جمعه خراسان شمالی آغاز هفته نیروی انتظامی و خدمات این نهاد به مردم و سخنان مقام معظم رهبری در بین فرماندهان سپاه را مهمترین محور سخنان خود در این هفته قرار دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، امام جمعه بجنورد با بیان اینکه بخشش از بیت المال،خطرناک ترین جود است، گفت: سخاوت یکی از اعمال پسندیده است اما برخی از دولتمردان از بیت المال برای مصارفی استفاده می کنند که برای ملت نیست و این خطرناک ترین سخاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی اظهار کرد:  بخشش از جیب دیگران از کیسه خلیفه بخشیدن است .

,

هوشمندی و امانتداری از ویژگی های نیروی انتظامی است

, هوشمندی و امانتداری از ویژگی های نیروی انتظامی است,

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی گفت: هوشمندی و امانت داری از ویژگی های نیروی انتظامی است.

,

حجت الاسلام یعقوبی اقدامات نیروی انتظامی در استان را رو  به رشد توصیف کرد و ادامه داد: ناجا مظهر اقتدار، رحمت و عزت باید باشد به‌نحوی‌که بدون توهین وظیفه قانونی خود را انجام دهد و مر قانون باادب و اخلاق به اجرا دربیاید.

,

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبری در حضور فرماندهان سپاه پاسداران به خدمات سپاه در جامعه نیز اشاره و اظهار کرد: سپاه سرمنشأ خدمات بسیاری برای مردم بوده است.

,

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: اقدامات سپاه با نهادهای دیگر نمی‌توان مقایسه کرد و اگر برخی اقدامات سپاه نیز در برابر دشمنانی همچون داعش نبود، اکنون کشور عراق و سوریه در چنگال داعش قرار داشت.

,

وی به فرا رسیدن 19 مهر و سالروز سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی  اشاره کرد و ادامه داد: این سفر علاوه بر برکات معنوی، بودجه‌ ها و اعتبارات مختلفی برای پروژ ه‌های عمرانی به خراسان شمالی آورد.

,

اجرای قانون و رفعت اسلامی مظهر اقتدار نیروی انتظامی است

, اجرای قانون و رفعت اسلامی مظهر اقتدار نیروی انتظامی است,

به گزارش عصر اترک از فاروج، حجت الاسلام والمسلمین نایب علی نوروزی امام جمعه شهرستان فاروج در خطبه های نماز جمعه این هفته خود گفت:  سیزدهم مهرماه به عنوان روز نیروی انتظامی نامگذاری شده و شعار امسال نیروی انتظامی ما هم "پلیس هوشمند،امین مردم" است.

,

حجت الاسلام نوروزی اظهارکرد: نیروی انتظامی ما نیز حقیقتاً آنطوری است که رهبر انقلاب به آنها لقب مجاهدین فی سبیل الله دادند و فرمودند: شما باغ شهادت را زنده نگه داشتید.

,

وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی اظهار داشت : در شعار امسال نیروی انتظامی دو کلید واژه اساسی وجود دارد؛ اولین کلید واژه پلیس هوشمند است که با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم، سرقت ها خیانت‌ها، جنایت‌ها، شرارت‌ها، تروریسم و انواع‌واقسام جرم ها هم پیشرفته شده و در این شرایط پلیس ما هم باید پلیسی هوشمند و به روز باشد.

,

وی دیگر کلید واژه اساسی شعار امسال نیروی انتظامی امین مردم بودن برشمرد و گفت:  مردم همیشه در کنار نیروی انتظامی بوده‌اند و از خدمات ارزشمند شان برای تامین امنیت تشکر کرده‌اند.

,

امام جمعه فاروج اجرای قانون و رفعت اسلامی را مظهر اقتدار نیروی انتظامی دانست و ادامه داد: نیروی انتظامی قانون را همانگونه که مصوب شده اجرا کنند و در کنار اجرای قانون رفعت اسلامی و محبت از سر اقتدار را هم به عموم مردم و احیاناً به فریب خوردگان داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی بایدهم راهنمایی کند و  تذکر بدهدو هم امر به معروف و نهی از منکر کرده و اعمال قانون نماید.

,

امام جمعه فاروج  در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تهاجم نیروی‌های نظامی آمریکا در سال ۲۰۰۱ به افغانستان اشاره کرد و افزود: این ها آمدند تا به گفته خود تروریسم را از بین ببرند، اما بعد از ۱۸ سال از اشغال افغانستان، تروریسم از بین نرفت که هیچ تروریسم تولید هم شد.

,

وی تصریح کرد:  داعش، طالبان،  گروه‌های افراطی و انحرافی ها در زیر سایه حضور آمریکا در افغانستان توسط آمریکایی ها به وجود آمد.

,

حجت الاسلام  نوروزی ادامه داد: از زمانی که آمریکایی‌ها به افغانستان آمدند کشت مواد مخدر بیشتر شد و از حالت سنتی و گیاهی خود به یک حالت صنعتی به مراتب مخرب تر و مضرتر تبدیل شد.

,

وی این ها را گوشه‌ای از هزینه‌های حضور آمریکا در منطقه نام برد و گفت: همانطور که رهبر عزیز ما فرمودند، مقاومت هزینه دارد اما هزینه مذاکره و حضور در کنار آمریکا و حضور آمریکایی‌ها در منطقه به مراتب بیشتر است.

,

مسئولان برای رفع وابستگی کشور قیام کنند

, مسئولان برای رفع وابستگی کشور قیام کنند,

به گزارش عصراترک از مانه و سملقان حجت الاسلام احمدزاده امام جمعه آشخانه ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بر سبزپوشان حافظ امنیت کشور، گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت مردم، تاکنون 13هزار شهید و 22 هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

, عصراترک,

وی با قدردانی از زحمات تمام بخش های خدمت رسان در نیروی انتظامی، اظهار کرد: ملت قدرشناس جمهوری اسلامی همیشه قدردان زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی خواهند بود.

,

حجت الاسلام احمدزاده با اشاره به قطع شدن یارانه برخی از افراد در ماه اخیر، تاکید کرد: مسئولین باید بررسی کنند که مبادا یارانه افراد نیازمند قطع شده باشد.

,

امام جمعه آشخانه با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور باید به توان داخل کشور تکیه کنیم، گفت: مسئولین توجه داشته باشند که مبادا اسیر وسوسه های سیاست بازان غرب و شرق شده و به سمت چپاولگران بین المللی سوق پیدا کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه مسئولین کشور باید یأس را از خود دور کرده و چشم امیدی به غیر نداشته باشند، ادامه داد: مسئولین کشور باید با اراده و مصمم، برای رفع وابستگی کشور به کشورهای خارجی قیام کنند و بدانند که نژاد فارس و عرب از مردم اروپا و آمریکا و روسیه چیزی کم ندارد.

,

احمدزاده تصریح کرد: حتی اگر تحریم ها برداشته شود ولی مشکلات اقتصادی حل نشود، باز هم بخش اعظم مشکلات کشور ادامه خواهد داشت.

,

وی افزود: برخی از مسئولین کم کار می خواهند هزینه سو مدیریت خود را از حساب عزت کشور پرداخت کنند.

,

امام جمعه آشخانه گفت: نباید به دشمنانی که علیه جمهوری اسلامی اقداماتی از قبیل کودتا، ترور، پناه دادن به تروریست ها و منافقین، پشتیبانی از تجاوز صدام، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری،حمله به سکوهای نفتی و انواع تحریم ها برای زمین زدن کشور انجام داده اند برای حل مشکلات کشور دل بست.

,

احمدزاده تصریح کرد: ملتی که دارای نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص و باهوش، منابع و دخایر متنوع و غنی و همچنین برخوردار از فناوری است خواهد توانست مشکلاتش را با یک مدیریت صحیح حل کند.

,

وی با اشاره به نظر کارشناسان اقتصادی، که حداکثر نقش تحریم ها در اقتصاد کشور را  30 درصد عنوان کرده اند، اظهار کرد: 70 درصد دیگر راه حل مسائل داخلی است و حتی اگر بر فرض تحریم ها برداشته شود اما مشکلات مدیریت اقتصادی حل نشود بخش اعظم مشکلات کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

,

احمدزاده با اشاره به حضور هیئت ایرانی در اجلاس نیویورک، خاطرنشان کرد:  با وجود اینکه در یک جمع بندی کلی سفر هیئت ایرانی به نیویورک نمره قبولی می گیرد اما نمی توان به آن معدل خوب داد.

,

خطیب نماز جمعه آشخانه با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی ایران می توانست و می تواند یک سال برای این حضورها برنامه ریزی کند و سناریوی مختلف مواجهه را ترسیم نماید، گفت: برخی اتفاقات به وقوع پیوسته در این سفر نشان از حیرانی و عدم اقدام مناسب دیپلمات های ایرانی داشت.

,

وی ادامه داد: اگرچه سخنرانی رییس جمهور جزو سخنرانی های ارزشمند و قابل قبول وی در طول شش بار حضور او بود اما یکی از دو فراز از سخنان وی ابهام برانگیز بود.

,

احمدزاده با اشاره به سخنان رییس جمهور در سازمان ملل، گفت: آن بخش از سخنرانی آقای روحانی که بیان کردند برجام برای ایران و طرف های مقابل حداقل بوده، دارای ابهام است.

,

 امام جمعه آشخانه تاکید کرد: از نگاه ما برجام حداقلی نبوده چرا که ما تمام تعهدات خود را انجام دادیم و طرف اروپایی کوچکترین تعهدات خود را نیز عملی نکرده است.

,

وی با اشاره به همصدایی بی سابقه سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در مطرح کردن وقیحانه خواسته خود در اجلاس نیویورک، گفت: واضح است که هدف اروپا عقب نشینی ایران بدون کاهش تحریم های آمریکا است.

,

احمدزاده در پایان گفت: آمریکا خیال می کرد با تمرکز بر فشار حداکثری، می توانند ایران را به زانو در آورند، اما دیدیم که حتی ملتمسانه نتوانستند با رییس جمهور ما در نیویورک ملاقات کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه